همکاری هری پاتر با گوگل برای ساخت وب سایت Pottermore

پنج‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
گوگل بصورت رسمی اعلام کرده که قرار است با تیم هری پاتر همکاری کند تا علاقمندان بتواند از بهترین امکانات ممکن بهرمند شوند.
تبلیغات

وب سایت Pottermore.com در اواخر سال 2011 میلادی بصورت کامل راه اندازی خواهد شد این وب سایت قرار است با سرویس های مختلف گوگل یکپارچه شود. زمانی که این وب سایت راه اندازی شود تمام کتاب های هری پاتر بصورت متنی و صوتی در این وب سایت قرار خواهند گرفت و علاقمندان می توانند کتاب ها را از این وب سایت خریداری کنند. کاربران می توانند از طریق حساب کاربری خود در Google eBooks از این وب سایت Pottermore نیز استفاده کنند.

با توجه به لوگوی سونی در بالای این وب سایت به نظر می رسد سونی حامی مالی Pottermore باشد.

این وب سایت همچنین قرار است مکانی برای در ارتباط بودن علاقمندان هری پاتر با یکدیگر باشد ولی هنوز جزئیات بیشتری در مورد آن اعلام نشده است.

علاوه بر این ها ویدیوها و اطلاع رسانی نیز از طریق YouTube انجام خواهد شد. پیش از این هم JK Rowling نویسنده کتاب های معروف و پرفروش Harry Potter اطلاعیه وب سایت PotterMore را در YouTube منتشر کرده بود:

جالب است بدانید که در حال حاضر قسمت دوم فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows با فروش بسیار خیره کننده ایی در صدر جدول Box Office قرار دارد و فاصله آن با فیلم دوم یعنی Transformers: Dark of the Moon تقریبا 8 برابر است.

منبع: TheNextWeb

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات