هیتاچی نمایشگر 4.5 اینچی HD و سه بعدی بدون نیاز به عینک تولید می کند

پنج‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
امروز هیتاچی اعلام کرد که در حال تولید نمایشگر جدید سه بعدی بدون نیاز به عینک است. انتظار می‌رود این نمایشگر سه بعدی که مجهز به پنل IPS LCD است در سایز 4.5 اینچ تولید شود این نمایشگر بدون نیاز به عینک تصاویر سه بعدی را نمایش می‌دهد. روشنایی تصویر آن 400Cd/m2 درحالت دو بعدی و 470cd/m2 در حالت سه بعدی است. اما نکته قابل توجه و جذاب در این نمایشگر رزولوشن بسیار بالای 1280x720 پیسکل این نمایشگر است.
تبلیغات

هیتاچی پیش‌تر نیز نمایشگر 3.1 اینچی سه بعدی بدون نیاز به عینک تولید کرده بود ولی وضوح تصویر آن 480x854 پیکسل است که در مقایسه با نسخه جدید نمایشگرهای سه بعدی این شرکت وضوح تصویر بسیار پایین تری دارد. نمایشگر 3.1 اینچی هیتاچی در کنسول بازی Nintendo 3DS بکار رفته است.

پیش از این نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک از فناوری Barrier برای نمایش تصاویر سه بعدی استفاده می‌کردند اما هیتاچی برای بهبود کیفیت تصویر از فناوری Lenticular Lens استفاده کرده که در تصویر بالا مشخص است.

هیتاچی اعلام کرد که نمایشگرهای جدید در انواع مختلف وسایل الکترونیکی پرتابل مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها، کنسول‌های دستی بازی و تلویزیون‌های قابل حمل استفاده خواهد شد.

منبع: Tech Crunch

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات