کروم فاصله خود را با IE و فایرفاکس کم کرد

شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین باری که گوگل مرورگر کروم گوگل را با رابط کاربری بسیار ساده و بدون هیچ افزونه ایی معرفی کرد کمتر کسی تصور می‌کرد Chrome به این اندازه محبوب شود.
تبلیغات

براساس گزارش Net Application مرورگر Google Chrome در ماه ژوئن (ماه گذشته) 13.11 درصد از بازار مرورگرها را به خود اختصاص داده است. Chrome در ماه May حدود 11.94 درصد سهم داشته است. آمارها نشان می‌دهد. سهم Chrome از July ۲۰۰۹ تا به امروز همواره رو به افزایش بوده است.

امروز رشد کاربران Google Chrome از تمام مرورگرها بیشتر است و مرورگرهای دیگر از روش تولید و امکانات این مرورگر تقلید می‌کنند. براساس آمار منتشر شده توسط Net Application، رشد Chrome ادامه دارد و در حال جذب کاربران Firefox و Internet Explorer است.

10 دلیل برای مهاجرت به Google Chrome

chrome_quota

این در حالی است که سهم مرورگر Firefox در ماه ژوئن حدود 21.67 درصد بوده است که نسبت به ماه May کاهش داشته است. Firefox در ماه May حدود 21.71 درصد و در ماه نوامبر ۲۰۰۹ حدود 24.72 درصد سهم داشته است. Google Chrome در همین زمان تنها 2.59 درصد سهم داشت.

10 دلیل برای مهاجرت به فایرفاکس 5

Internet Explorer مایکروسافت نیز در حال حاضر 53.68 درصد بازار مرورگرها را در دست دارد و نسبت به سهم 54.72 آن در ماه می و 55.11 درصدی در ماه آوریل همواره رو به کاهش بوده است. Interne Explorer در سال ۲۰۰۹ بیش از 67.68 درصد بازار مرورگرها را در دست داشت.

به نظر می‌رسد محبوبیت مرورگر گوگل روز به روز رو به افزایش است.

منبع: Maximum PC

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات