محصول جدید Apple، گوشی بدون قفل با قیمت ارزان

سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
Apple قصد دارد محصول بعدی خود را با قیمت نازل تری به بازار عرضه کند. این محصول تا پیش از پایان تابستان وارد بازار جهانی خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید گوشی Apple دارید بهتر است تا پایان تابستان صبر کنید تا گوشی جدید و ارزان قیمت Apple را تهیه کنید. این گوشی جدید بدون قفل (Unlocked) بوده و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی با تمام سرویس دهندگان مخابراتی از آن استفاده کنید. در ادامه مشخصات کاملتر و قیمت حدودی این گوشی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

شایعات در مورد محصولات جدید Apple همیشه زیاد و گمراه کننده است. این بار هم شایعات در مورد محصول جدیدی که قرار است با نام iPhone4S یا iPhone5 به بازار عرضه گردد داغ شده است . به نقل از یک منبع خبری، این گوشی جدید ظاهری مشابه iPhone4 خواهد داشت ولی هنوز مشخصات فنی دقیق آن عنوان نشده است.

قیمت این گوشی Unlocked حدود 350$ دلار اعلام شده؛ این در حالی است که قیمت ارزان ترین iPhone4 حدود 695$ دلار است. هنوز مشخص نیست که نسل بعدی گوشی های موبایل iPhone قرار است ارزان قیمت باشند یا از تکنولوژی های جدید استفاده کنند و به قیمت واقعی به بازار عرض شوند. در هر صورت اگر قصد خرید گوشی موبایل جدیدی دارید و محصولات Apple نیز مورد پسند شماست، به شما توصیه می کنیم خرید خود را تا پایان فصل تابستان به تعویق بیاندازید.

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات