AMD اعلام کرد: گرافیک Xbox 720 هم سطح فیلم Avatar خواهد بود

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
نینتندو در نمایشگاه E3 کنسول جدید خود را با نام Wii U معرفی کرد کمی بعد مایکروسافت و سونی نیز اعلام کردند که در حال ساخت نسل جدید کنسول‌های بازی هستند. مایکروسافت اعلام کرده بود که کنسول بازی جدید این شرکت Xbox 720 نام خواهد داشت. حال AMD اطلاعات خیره کننده ایی را در رابطه با قدرت گرافیکی Xbox 720 متشر کرده است.
تبلیغات

براساس اعلام AMD: موتور پردازش گرافیکی که قرار است در Xbox 720 بکار رود، قادر است بازی ها را به‌صورت سه‌بعدی و با کیفیت و جزئیات فیلم آواتار نمایش دهد. علاوه بر گرافیک بسیار بالا، AMD ادعا کرده که نسل جدید بازی‌های ایکس باکس با هوش مصنوعی بسیار قوی تر و هوشمندانه تر تولید خواهند شد و هر کدام از کارکترهای کامپیوتری بازی دارای هوش مصنوعی و تفکر خاص خود خواهند بود.

این بدین معنا است که دیگر تمام مخاطبان بازی‌های کامپیوتری و دشمنان یا دوستان شما در این بازی ها کارهای یکسان انجام نخواهند داد و هر کدام براساس شرایط مختلف تصمیم های متفاوت گرفته و حرکت های مختلفی انجام خواهند داد.

هر چند هنوز مایکروسافت به‌صورت رسمی در مورد کنسول بازی جایگزین Xbox 360 صحبتی نکرده است اما به‌نظر می‌رسد AMD قرار است کارت گرافیک نسل جدید Xbob را تولید کند.

منبع: Slash Gear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات