توییتر 5 ساله شد، روزانه بیش 350 میلیارد پست در این شبکه اجتماعی ارسال می شود

یک‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
توییتر سرویس میکروبلاگینگ خود را 5 سال پیش راه اندازی کرد و هر سال نسبت به سال پیش محبوبیت بیشتری یافت تا جایی که کاربران این شبکه اجتماعی روزانه بیش از 350 میلیارد پست ارسال می‌کند. در حال حاضر روزانه 600 هزار نفر در این شبکه اجتماعی ثبت نام می‌کنند. در ادامه آمارهای خیره کننده این شبکه اجتماعی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

اولین روزی که توییتر راه اندازی شد تنها 224 پست در آن ارسال شد ولی این سرویس میکروبلاگینک روند رو به رشد خیره کننده ای را داشته است. در حال حاضر یک میلیون نرم افزار توسط 750 هزار تولید کننده برای اتصال به این شبکه اجتماعی از طریق ابزارهای مختلف تولید شده است.

همان‌طور که پیش تر اعلام کردیم، Larry Page هفته گذشته اعلام کرد که شبکه اجتماعی Google+ که در حال حاضر با تعداد کاربران محدود و بصورت دعوتی فعال است حدود 10 میلیون کاربر را جذب خود کرده است که روزانه یک میلیارد آیتم به اشتراک می گذارند.

آمار 350 میلیاردی توییتر یک دستاورد بسیار مهم برای این شرکت به شمار می‌رود. توییتر طی سال‌های اخیر همواره رو به بهبود بوده و بازده و امکانات آن بهتر شده است. در حال حاضر بسیاری از وب سایت‌های دنیا به این شبکه اجتماعی متصل هستند و محتوای خود را در توییتر به اشتراک می گذارند و شما در هر کجای فضای مجازی اینترنت سر بزنید اثری از این شبکه میکروبلاگینگ مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات