MP3 Player ضد آب سونی سری W

شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
سونی MP3 Player جدید سری W خود را با بدنه‌ی یکپارچه رونمایی کرد تا بدون اینکه سیمی از دستگاه آویزان باشد، از موسیقی لذت ببرید.
تبلیغات

سونی برای رقابت با iPod Shuffle این پلیر را به بازار ارائه کرده است. iPod Shuffle به دلیل وزن بسیار کمی که دارد، برای ورزشکاران مناسب است. زیرا می توانند آن را به راحتی به لباس خود متصل کرده و یا بدون اینکه وزن این iPod را متوجه شوند، آن را در جیب لباس خود قرار دهند. ولی پلیر سونی کار را برای این دسته از کاربران آسان تر کرده است.

این دسته از کاربران قادر خواهند بود پلیر خود را به سادگی پشت گردن خود قرار دهند بدون اینکه هیچ سیمی از دستگاه آنها آویزان باشد. علاوه بر این، آنها قادر خواهند بود دستگاه خود را بعد از هر بار استفاده با آب تمیز کنند و همچنین در هواب بارانی نگران خیس شدن این پلیر نباشند.

از دیگر ویژگی های جذاب این پلیر این است که برای ریختن آهنگ در آن، تنها کافی است آهنگ ها را انتخاب کرده و با Drag and Drop ساده آنها را داخل حافظه پلیر بریزید.

اگر باتری این پلیر را 3 دقیقه شارژ کنید، می تواند 1 ساعت بدون وقفه کار کند. اگر دستگاه را 1 ساعت شارژ کنید، می توانید 8 ساعت از آن استفاده کنید.

سونی پیشتر هم مدل مشابه این پلیر را ارائه کرده بود ولی هیچکدام ویژگی های جذاب این مدل مانند شارژ شدن سریع را نداشتند. علاوه بر این وزن این مدل نسبت به سری قبل 25% کمتر است.

این پلیر به زودی در دو رنگ سفید و مشکی و با حافظه های 2 و 4 گیگابایت وارد بازار خواهد شد. قیمت مدل 2 گیگابایتی این پلیر 60$ و قیمت مدل 4 گیگابایتی آن 80$ دلار است.

منبع: En.akihabaranews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات