سرویس جدید گوگل، یک عکس بکارید، رشد آن را تماشا کنید

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل از سرویس جدید اشتراک‌گذاری عکس با نام Photovine پرده‌برداری کرد به نظر می‌رسد این سرویس همانند Twitter عمل می‌کند با این تفاوت که کاربران بجای ارسال پیام متنی، عکس ارسال می‌کنند، افرادی که مشترک کاربر باشند نیز عکس‌های آپلود شده را دریافت و مشاهده خواهند کرد. این سرویس که برای ابزارهای موبایل طراحی شده به کاربر امکان عکس گرفتن با دوربین تلفن همراه و ارسال آن در Photovine را می‌دهد تا دوستان و افراد دنبال کننده شخص عکس‌های او را مشاهده کنند.
تبلیغات

گوگل یک ماه پیش دامنه Photovine.com را در MarkMonitor ثبت کرد.این سرویس هنوز بصورت کامل راه اندازی نشده است و در حال حاضر بصورت آزمایشی فعال است اگر از این سرویس خوشتان آمده می‌توانید درخواست دعوتنامه را از طریق وب سایت Photovine تقاضا کنید. هنوز تاریخ شروع به کار رسمی و عمومی این وب سایت اعلام نشده است.

گوگل در رابطه با سرویس جدید خود گفته است:

Photovine سرویس به اشتراک‌گذاری عکس است که با تعداد کمی از مردم بصورت آزمایشی فعال شده است. این سرویس روش جذاب و سرگرم کننده ایی برای در ارتباط بودن با دوستان یا ملاقات کردن آدم های جدید و به اشتراک‌گذاری تصاویر مورد علاقه با مردم است.

Photovine تقریبا هم‌زمان با شبکه اجتماعی پرسروصدای این شرکت یعنی Google+ راه اندازی شده است اما هنوز معلوم نیست که این دو سرویس با یکدیگر هم جهت و هم راستا خواهند شد یا خیر.

براساس ویدیویی که گوگل در رابطه با سرویس جدید خود منتشر کرده، مردم تصاویری را با تلفن همراه خود گرفته و برای دیگران به اشتراک می گذارند، موضوعی که در این ویدئو مشخص است این است که کاربران از طریق iPhone از این سرویس استفاده می‌کنند پس Photovine یک App برای تلفن های iPhone خواهد داشت از طرفی از آنجایی که سیستم عامل اندروید نیز محصول گوگل است به نظر می‌رسد این سرویس برای تلفن های هوشمند اندروید و شاید سیستم عامل های دیگر موبایل عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات