تبلت HP TouchPad تا یک ماه دیگر وارد بازار می شود

پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
تبلت HP TouchPad که اولین بار در ماه فوریه معرفی شد، در اول ماه جولای و با قیمت 499 دلار وارد بازار می شود. TouchPad مجهز به سیستم عامل webOS خود HP است. از مهمترین مشخصات فنی این تبلت می توان به صفحه نمایش 9.7 اینچی، پردازنده تک هسته ایی 1.2GHz و پشتیبانی از NFC اشاره کرد. در ادامه اطلاعات بیشتر در رابطه با این تبلت مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بررسی کامل تبلت HP TouchPad را در مقاله "بررسی تبلت HP TouchPad - رقیب جدی iPad " مشاهده کنید.

قیمت HP TouchPad با حافظه ذخیره سازی 16GB حدود 500 دلار و با حافظه ذخیره سازی 32GB حدود 600 دلار خواهد بود. HP TouchPad قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر وارد کشورهای امریکا، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان و کانادا شود و پس از آن و با کمی تاخیر وارد آسیا و خاورمیانه گردد.

TouchPad دارای باطری 6300mAh (میلی آمپرساعت) است و قادر است حدود 8 ساعت بدون شارژ کار کند.

پس از خرید شرکت Palm  توسط HP، سیستم عامل WebOS که مناسب ابزارهای صفحه لمسی است و توسط Palm ساخته و توسعه داده شده بود از آن HP شد. HP TouchPad از نسخه 3.0 سیستم عامل WebOS 3.0 استفاده می کند. شایعات حاکی از این است که HP قصد دارد تبلت های بعدی خود را نیز با همین سیستم عامل تولید کند. نرم افزارهای تحت این سیستم عامل بسیار کمتر نرم افزارهای تحت سیستم عامل های iOS اپل و Android گوگل است ولی HP تمام سعی خود را می کنند تا تلفن های همراه و تبلت های مجهز به این سیستم عامل را افزایش دهد.

منبع: BGR

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات