کنسول بازی بسیار جذاب Wii U توسط Nintedno معرفی شد

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
بالاخره بعد از مدت ها انتظار و شنیدن شایعات زیاد در مورد کنسول جدید Nintedno، این کمپانی در نمایشگاه E3 تصمیم به معرفی کنسول جدید خود کرد. نام این کنسول جدید Wii U است و همان طور که تصور می کردیم دارای کنترلری مشابه تبلت بوده و دارای صفحه لمسی است. ظاهر کنسول Wii U بسیار مشابه مدل قبلی آن است؛ ولی ویژگی های این کنسول ارتقا یافته است. در ادامه مشخصات بیشتر و نحوه عملکرد این کنسول بسیار جذاب را بیان خواهیم کرد.
تبلیغات

کنترلر Wii U بسیار زیبا و جذاب است و می تواند هنگام بازی جایگزین تلویزیون شما باشد. یعنی بدون اینکه به تلویزیون نگاه کنید می توانید بازی خود را ادامه دهید. این کنترلر دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی لمسی، دوربین، میکروفون، اسپیکر و قابلیت لرزش است. در تصویر، تعداد دکمه های مختلف روی این کنترلر را مشاهده می کنید.

کنترلر کنسول Wii U، تلویزیون شماست.

nintendo-wii-u-controller-tv

نینتندو 8 بازی را با این کنسول برای طرفدارانش اجرا کرد و در اجرای آنها نشان داد که کاربران تنها با فشار یک دکمه می توانند بازی را از تلویزیون به کنترلرشان منتقل کنند. این ایده برای زمانی که دیگران قصد مشاهده برنامه های TV را دارند مناسب است. شما بازی را در کنترلر خود ادامه خواهید داد.

nintendo-wii-u-controller-back

علاوه بر این شما می توانید از کنترلر خود به عنوان تفنگ در بازی استفاده کنید یا از طریق اینترنت، تماس ویدئویی داشته باشید. دموی بازی ها روی کنسول Wii U ، بسیار جذاب و خوب اجرا شدند.

آیا شما می توانید از چند کنترلر لمسی Wii U استفاده کنید؟

Nintendo تاکید می کند که Wii U با کنترلر های Wii قدیمی سازگار است. این کمپانی هنگام نمایش دموی بازی ها ، تنها از یک کنترلر Wii U استفاده کرد و سایر بازی کنان از کنترلرهای قدیمی Wii  استفاده کردند. آیا دلیل این که نینتندو تنها یک کنترلر Wii U را هنگام دموی بازی ها نمایش داد، کافی نبودن قدرت نینتندو برای اتصال همه دستگاه ها به آن است و یا می توان از کنترلر های Wii U بیشتری در بازی ها استفاده کرد. هنوز نینتندو به این سئوال کاربران پاسخ نداده است.

کنسول Wii U چقدر قدرت دارد؟

nintendo-wii-u-console

Nintendo بازی های قوی را با Wii U اجرا کرد و این کنسول به خوبی از پس اجرای همه بازی ها بر آمد. Wii U دارای پردازنده IBM چندهسته ای است. نینتندو جزئیات بیشتری از پردازنده این کنسول بیان نکرده است.

چه بازی هایی با Wii U قابل اجرا است؟

wii-u-controller-mario-650x313

بازی هایی که در ادامه نام برده شده، برای Wii U به بازار خواهند آمد. البته تعداد این بازی ها به زودی بیشتر خواهد شد.

  • Darksiders 2
  • Tekken
  • Batman: Arkam City
  • Assassin's Creed
  • Ghost Recon Online
  • Dirt
  • Aliens: Colonial Marines
  • Metro Last Light, THQ
  • Ninja Gaiden 3: Razer's Edge

این کنسول در سال 2012 وارد بازار جهانی خواهد شد.

نینتندو کنسول Wii U را معرفی کرد ولی سئوالات زیادی در ذهن ما به جای گذاشت. این کنسول به همراه بازی و کنترلر های آن در سال 2012 به بازار عرضه خواهد شد و تا آن زمان اطلاعات ما در مورد بازی های آنلاین این کنسول نیز کامل تر خواهد شد. امیدواریم این کنسول پس از تولید انبوه، به بازار کشور ما هم راه بیابد.

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات