Google+ Hangouts بهترین سرویس مکالمه ویدیوی چندنفره

پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در روز گذشته شبکه اجتماعی +Google را با امکانات بسیار جذاب و منحصربفرد برای مقابله با فیس بوک معرفی کرد. Hangouts یکی از امکانات بسیار جذاب Google+ است که به کاربران و شرکت‌ها امکان گفتگوی ویدیویی چند نفره را می‌دهد. Hangouts از بهترین سرویس‌های مکالمه ویدیویی آنلاین مانند Skype و ooVoo بهتر عمل می‌کند و از همه مهم‌تر، این سرویس بصورت رایگان ارائه می‌شود.
تبلیغات

با Hangouts به‌راحتی می‌توانید با دوستان یا همکاران خود مکالمه ویدیویی داشته باشید این سرویس مناسب شرکت‌ها و ویدئو کنفرانس است. شرکت‌ها می‌توانند جلسات خود را ازطریق Hangouts برگزار کنند و شرکت‌کنندگان در جلسه نیز قادر خواهند بود از هر کجای دنیا در این جلسات شرکت کنند.

جهت آشنایی با تمام امکانات شبکه اجتماعی +Google به مقاله "شبکه اجتماعی Google+ رقیب جدی فیس بوک راه اندازی شد" مراجعه کنید.

براساس آزمایش‌ها و مقایسه های انجام شده توسط وب سایت‌های معتبر مانند CNET, Lifehacker و PCWorld سرویس مکالمه ویدیویی Google+ Hangouts از تمام رقیبان خود بهتر عمل می‌کند. براساس این آزمایش‌ها، Hangouts برخلاف سرویس‌های مشابه گفتگوی اینترنتی با اتصال های کم سرعت اینترنت نیز به خوبی کار می‌کند.

با تماشای ویدیویی که در ادامه آماده است با قابلیت های بیشتر Hangouts و نحوه کارکرد آن بیشتر آشنا خواهید شد.

منبع: LifeHacker

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات