معرفی سرویس 1+ گوگل، رقیب Like فیس بوک

جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گوگل رقیب Like فیس بوک را با نام 1+ معرفی کرد این دکمه در حال حاضر آماده استفاده است و مدیر وب سایت ها می توانند این دکمه را براحتی به صفحات خود اضافه کنند. بسیاری از مجله های آنلاین، وب سایت های خبری و تشکیلات آنلاین این سرویس را به وب سایت های خود اضافه کرده اند. 1+ به تمام نتایج جستجوی گوگل نیز اضافه شده است. اگر شما هم قصد دارید دکمه 1+ را به وب سایت یا وب لاگ خود اضافه کنید و یا قصد دارید از این سرویس استفاده کرده و به مطالب مورد علاقه، رای مثبت دهید خواندن مقاله را ادامه دهید.
تبلیغات

1+ شبیه باقی دکمه های اشتراک گذاری عمل می کند زمانی که روی دکمه 1+ کلیک کنید رای مثبت شما به مطلب، خبر، عکس و یا هر نوع محتوای دیگر ثبت می شود دیگران نیز از تعداد آراء محبوبیت محتوا را متوجه خواهند شد. اما برخلاف دکمه های اشتراک گذاری دیگر، 1+ در کنار تمام نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و کاربران می توانند به نتایج گوگل نیز رای دهند. از این به بعد تعداد آراء بدست آمده توسط 1+ نیز در نمایش نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار خواهد بود.

قبل از ثبت رای در 1+ کاربر می بایست در حساب کاربری گوگل خود لاگین کند یعنی لازمه استفاده از 1+ داشتن یک اکانت Gmail است. با 1+ می توانید عکس، فیلم، مقاله، خبر و یا هر محتوای دیگری را به دیگران پیشنهاد کنید و با ثبت رای خود به دیگران نشان دهید که از یک محتوای خاص خوشتان آمده است و آن را به دیگران پیشنهاد می کنید.

اگر اشتباها برروی دکمه 1+ کلیک کردید و یا بعدا از رای خود پشیمان شدید براحتی می توانید با کلیک مجدد برروی 1+ رای خود را پس بگیرید!

گوگل ابزار ساده ایی را برای وب مسترها آماده کرده است که توسط آن براحتی می توانند دکمه 1+ را به وب سایت های خود اضافه کنند برای اضافه کردن 1+ به صفحات وب به این آدرس مراجعه نمایید.

گوگل امیدوار است سرویس 1+ محبوبیت Like فیس بوک را کسب کند. مطمئنا موفقیت سرویس 1+ گوگل ارتباط مستقیم با استفاده وب سایت ها از این سرویس است.

زومیت از سرویس 1+ گوگل استقبال کرده و از این پس در انتهای تمام مقالات ما دکمه 1+ قابل مشاهده است از شما کاربران محترم نیز خواهشمندیم اگر از مقاله ایی خوشتتان آمد حتما برروی دکمه 1+ کلیک کنید.

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات