معرفی تبلت Thrive توشیبا برای دوستداران نوت بوک

جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
اگر بدنبال خرید تبلت اندرویدی در این تابستان هستید توشیبا یک تبلت متمایز را به شما پیشنهاد می کند. این شرکت ژاپنی که به خاطر نوت بوک هایش معروف است تبلت جدید خود را با سیستم عامل اندروید و امکانات مشابه نوت بوک ها عرضه می کند. توشیبا امیدوار است با این تبلت 10.1 اینچی نظر مشتریان را جلب کند. در ادامه مشخصات کامل تبلت جدید توشیبا که Thrive نام گذری شده است را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

تبلت 10.1 اینچی Toshiba Thrive با سیستم عامل Android 3.1 Honeycomb، دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو برای مکالمه ویدیویی، دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش LED در پشت برای فیلم و عکس برداری، ژیروسکوب برای تعیین گرای نجومی و باتری با طول عمر 7 تا 8 ساعت عرضه خواهد شد.

وزن Toshiba Thrive حدود 720 گرم و ضخامت آن حدود 1.5 سانتی متر است. ممکن است ضخامت این تبلت در مقایسه با رقیبان خود کمی بیشتر باشد ولی با توجه به امکاناتی نظر خروجی HDMI، پورت های mini USB و USB و اسلات SD Card توجیه پذیر است. پورت های نام برده شما معمولا در تبلت ها وجود ندارد و این تبلت را به کامییوترها معمولی شبیه کرده است.

Jeff Barney از توشیبا معتقد است این تبلت برای دو دسته مناسب است افرادی که بدنبال یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ هستند و دیگر افرادی که از لپ تاپ به سمت تبلت آمده اند.

Toshiba Thrive به پردازنده دو هسته ایی Nvidia Tegra 2 با فرکانس 1GHz و 1GB حافظه RAM مجهز می باشد. وضوح تصویر نمایشگر چندلمسی 10.1 اینچی آن نیز 1280x800 پیکسل است.

Thrive فاقد ماوس و کی برد فیزیکی است اما امکاناتی دارد که نمی توانید در iPad پیدا کنید. توشیبا تبلت Thrive را با نرم افزار Log Me Hamachi عرضه می کند تا کاربر براحتی بتواند با کامپیوتر خود ارتباط برقرار کند و بتواند به دستکاپ PC خود دسترسی داشته باشد. علاوه بر این یک نرم افزار مدیریت فایل اندروید نیز در این تبلت وجود دارد تا کاربر راحتی بتوانند فایل های ذخیره شده برروی حافظه های خارجی USB یا SD را مدیریت کند.

باتری Thrive برخلاف iPhone قابل تعویض است و به راحتی از تبلت جدا می شود این تبلت در رنگ های سبز، پرتقالی، ارغوانی، آبی، صورتی، نقره ای و یا مشکی ساده عرضه می شود.

یکی از نرم افزار های دیگری که در Thrive وجود دارد PrintShare است که به کاربر اجازه می دهد به پرینترهای موجود در شبکه متصل شود و از اسناد، تصاویر و اطلاعات دیگر پرینت تهیه کند. نرم افزار AirPrint در iPad و MobilePrint در Samsung نیز امکانات مشابه PrintShare را به کاربر ارائه می دهند.

مشخصات فنی Toshiba Thrive

منابع: CNET | Gadgetian

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات