معرفی ماشین Cheverlot Camaro SS 2011 خشن و عضلانی

چهارشنبه ۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
ظاهر این ماشین بسیار خشن و عضلانی است و نظر افرادی که به ماشین های خشن علاقه مندند را به‌راحتی جلب می‌کند. شما می‌توانید در این تابستان داغ با Chevrolet Camaro SS خود، هوای دلپذیری را تجربه کنید و خیلی احساس گرما نکنید. در ادامه مشخصات این ماشین بسیار جذاب را به همراه تصاویرش بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

صدای موتور Camaro SS ، زیاد است. زمانی که ماشین شروع به حرکت می‌کند موتور و اگزوز ماشین غرش می‌کند و حتی لامپ سقف خانه های نزدیک خیابان را می لرزاند. این صدا در کنار ظاهر خشن ماشین، آن را بسیار جذاب تر می‌کند. گویی صدای موتور این ماشین در ترافیک، به سایر خودرو ها دستور می‌دهد که از سر راه وی کنار روند.

ظاهر عضلانی شورولت

Chevrolet با طراحی مجدد Camaro، طرفداران زیادی پیدا کرد. طراحی داخلی ماشین بسیار شیک است. در طراحی داخلی Camaro از چرم قرمز و مشکی استفاده شده است. یک نوار پلاستیکی براق و سخت در قسمت داخلی ماشین به کار رفته که در شب می درخشد و ظاهر زیبای داخل ماشین را بیشتر نمایان می‌کند.

صندلی های عقب ماشین خیلی جادار نیستند. ولی راننده و فرد کنار وی، بیشترین لذت را از راحتی ماشین می‌برند.

مشخصات موتور

زمانی که با سقف باز و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در حال گشت گذار هستید، چیزی به جز صدای غرش موتور نمی شنوید. موتور این ماشین 1867 کیلوگرمی، 6.2 لیتر و توان آن 426 اسب بخار است و همه افراد داخل ماشین ، قدرت موتور را کاملا احساس خواهند کرد.

نه چندان عالی

با تمام قدرت و زیبایی و جذابیتی که ماشین دارد، نکات مهمی را رعایت نکرده است. یکی از این نکات بسیار مهم، مصرف بنزین بالای Camaro SS است. دکمه باز و بسته کردن سقف، در مکانی بالای سر راننده قرار دارد. باز کردن و بستن سقف توسط این دکمه کمی گیج کننده است و شما دائما جهت باز کردن و بستن را اشتباه می‌کنید.

قیمت ماشین نسبت به کارایی و مشخصات آن بالا است.

جمع بندی

ما نمی توانیم بگوییم این بهترین ماشین عضلانی در کنار سایر ماشین های امریکایی است. ولی Camaro SS 2011 قطعا یکی از جذاب ترین ماشین های این سری است. این ماشین جدا خیره کننده است و به‌عنوان یک ماشین اسپرت، کاملا مناسب است. صدای غرش این ماشین هم خشانت ماشین را بیشتر نمایان می‌کند. با نشستن در این ماشین و تجربه رانندگی با آن، هیچ‌گاه Camaro SS 2011 را فراموش نخواهید کرد.

منبع: Zoomit

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات