معرفی تلفن هوشمند سونی اریکسون Xperia Ray

شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
سونی اریکسون تلفن هوشمند Xperia Ray را با سیستم عامل اندروید و طراحی جذاب معرفی کرد. ضخامت این تلفن هوشمند تنها 9.4 میلی متر و بدنه آن به رنگ مشکی است. این گوشی مشخصات فنی قابل قبولی دارد. Xperia Ray مانند دیگر تلفن های هوشمند خانواده Xperia مجهز به موتور پردازش تصویر Bravia سونی است و با دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد در ادامه مشخصات دقیق فنی تلفن اندرویدی Xperia Ray را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

وضوح تصویر نمایشگر 3.3 اینچی Xperia Ray برابر با 854x480 پیکسل است. سنسور داخلی دوربین 8 مگاپیکسلی آن Exmor R backlit است و قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 720p می باشد. علاوه بر این، یک دوربین VGA در جلوی گوشی برای مکالمه ویدیویی وجود دارد.

حافظه داخلی این گوشی 300MB و همراه آن یک کارت حافظه microSD با ظرفیت 4GB عرضه می شود اسلات micro-SD آن، از کارت حافظه تا سقف 32GB پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات Sony Ericsson Xperia Ray می توان به پردازنده 1GHz تک هسته ایی، حافظه RAM با ظرفیت 512MB، امکان اتصال به شبکه های بی سیم b/g/n Wi-Fi و 3G، بلوتوث، GPS، جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

Sony Ericsson Xperia Ray

Xperia Ray با سیستم عامل Android 2.3 عرضه می شود و گواهی استفاده از نرم افزارهای App Store گوگل را دارد. سرویس های مجانی گوگل نیز برروی آن نصب می شوند.

وزن این گوشی 100 گرم و ابعاد آن 111x53x9.4 میلی متر است باتری آن نیز 1500mAh (میلی آمپر ساعت) می باشد و قادر است 430 ساعت در حالت استندبای و 6 ساعت و 50 دقیقه در حالت گفتگو کار کند.

مشخصات فنی Sony Ericsson Xperia Ray:

منبع: Gadgetian

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات