معرفی تلفن هوشمند ضد آب و ضد خش Xperia Active سونی اریکسون

جمعه ۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳
مطالعه 3 دقیقه
تلفن هوشمند Sony Ericsson Xperia Active در مقابل آب و گرد و غبار ایمن است و صفحه نمایش لمسی آن نیز ضد خش می باشد. صفحه نمایش لمسی این گوشی با انگشت خیس کار می کند. این تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید است و دارای موتور پردازش گرافیکی Bravia سونی است. در ادامه تصاویر بیشتر و جزئیات دقیق فنی این تلفن کم نظیر را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

تلفن هوشمند Xperia Active مناسب ورزش کاران است، این گوشی با دست خیس کار می کند و مقاومت بدنه و نمایشگر آن نیز زیاد است. صفحه نمایش 3 اینچی این گوشی دارای وضوح تصویر 480x320 پیکسل و موتور پردازش Bravia برای بهبود کیفیت تصویر می باشد.

پردازنده تک هسته ایی Snapdragon این تلفن هوشمند دارای فرکانس 1GHz می باشد. دوربین 5 مگاپیکسلی Xperia Active دارای فلش LED است و قادر است ویدیو با کیفیت 720p بگیرد. حافظه داخلی این تلفن هوشمند 320MB است و همراه آن یک حافظه microSD خارجی با ظرفیت 2GB عرضه می شود اما اگر کاربر بخواهد می تواند حافظه خارجی را تا 32GB افزایش دهد.

از دیگر امکانات Sony Ericsson Xperia Active می توان به امکان اتصال به انواع شبکه های بی سیم b/g/n Wi-Fi، بلوتوث، GPS، پشتیبانی از استاندارد DLNA، پشتیبانی از شبکه های HSPA، رادیوی FM، جک 3.5mm هدفون اشاره کرد.

Xperia Active امکان اتصال به فروشگاه آنلاین گوگل را دارد و می تواند از سرویس های گوگل استفاده کند.

مشخصات فنی Xperia Active:

Sony Ericsson Xperia Active در سه ماهه سوم امسال وارد بازار خواهد شد اما قیمت دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

منبع: Gadgerian

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات