کنسول بازی سه بعدی بی نیاز از عینک 3DS وارد بازار تهران شد

پنج‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر خبرهای زیادی در مورد کنسول بازی سه بعدی بی‌نیاز از عینک نینتندو به نام Nintendo 3DS ارائه کردیم. ولی تصور نمی کردیم این کنسول بازی با سرعت وارد بازار ایران شود.
تبلیغات

به شما توصیه می‌کنیم این کنسول بازی را برای افراد زیر 8 سال تهیه نکنید. همان‌طور که روی جعبه کنسول هم ذکر شده، تصاویر سه بعدی آن باعث سردرد و سرگیجه در بچه ها می‌شود.

از ویژگی های بسیار جذاب این کنسول می‌توان به ویژگی سه بعدی آن اشاره کرد. شما با این کنسول می‌توانید بازی‌های سه بعدی را بدون نیاز به استفاده از عینک مخصوص انجام دهید.

سایز صفحه‌نمایش 3DS خیلی بزرگ نیست، تنها 2.9 اینچ و عمق تصاویر سه بعدی در این کنسول نیز خیلی زیاد نیست. تصور نکنید بعد از خرید این محصول تصاویر سه بعدی عمیقی مشاهده می‌کنید.

عمر باتری این کنسول حدودا 3.5 ساعت است. یعنی شما می‌توانید با هر بار شارژ این کنسول، 3 ساعت و نیم از بازی‌های سه بعدی لذت ببرید.

قیمت این کنسول در بازار تهران خیلی هم کم نیست و اگر قصد خرید آن را دارید باید حدود 475 هزار تومان، هزینه کنید این درحالی است که با هرینه 285 هزار تومان می‌توانید PSP تهیه کنید و از بازی‌های آن لذت ببرید. قیمت Nintendo 3ds در بازار جهانی بین 230 تا 250 دلار است.

علاوه بر این شما باید بازی‌های Nintendo 3DS را به صورت Orginal و هر کدام را با قیمت حدود 30 تا 40 هزار تومان، تهیه کنید ولی بازی‌های PSP هزینه زیادی برای شما نخواهند داشت و می‌توانید آن‌ها را به صورت کپی تهیه کنید.

منبع: Zoomit

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات