معرفی ماشین Audi A7 سال 2012

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
A7 ماشین قدرتمند Audi است که ظاهر خشن و عضلانی دارد. این ماشین 60,000 دلار قیمت داشته و ظاهری مشابه ماشین های لوکس جگوار دارد. موتور A7 حدود 310 اسب بخار، قدرت دارد و تکنولوژی های به کار رفته در آن بسیار جذاب هستند. در ادامه مشخصات و عکس‌های بیشتری از این ماشین مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

A7 مانند مدل A8 بوده و مشخصات نسبتا مشابهی با آن دارد. در طراحی این ماشین از تکنولوژی های زیادی استفاده شده تا راننده و سرنشینان هنگام رانندگی و گردش به طرفین، احساس راحتی کنند. هدف Audi از ساخت این ماشین، افزایش هیجان رانندگی است. در واقع A7 ۲۰۱۲ یک ماشین لوکس، پرسرعت و نسبتا اسپرت است.

A7 یک سدان نسبتا کشیده

اولین نکته در مورد استایل A7 این است که طول این Audi سدان 55 اینچ یا 140 سانتی‌متر است که نسبت به ماشین های قبلی Audi مانند A8 کمی کشیده تر به نظر می‌رسد. ولی صندلی های عقب آن جادارتر از A8 نیست. صندلی‌ها برای افراد قد بلند به خوبی قابل تنظیم هستند و ارتفاع صندلی‌ها تا میزان لازم پایین می آید.

اگر در مورد تفاوت ماشین های سدان، استیشن و ... اطلاعات کافی ندارید می‌توانید این لینک را مشاهده کنید.

موتور A7 به گونه ای طراحی شده که هر چقدر سرعت بالا می‌رود، باز هم احساس نمی کنید به موتور ماشین فشار وارد می‌شود. سرعت این ماشین در عرض 6.5 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

داخل ماشین A7 لوکس است ولی ما همچنان طراحی داخل ماشین Infiniti M37x را جذابتر می‌دانیم. در تصویر زیر در تصویر سمت راست طراحی داخلی Audi A7 و سپس در صتصویر سمت چپ، M37x را مشاهده می‌کنید.

یکی از تکنولوژی های جالب این ماشین این است که اگر کسی به صورت ناگهانی جلوی ماشین بپرد، این ماشین متوقف شده و می ایستد. از دیگر ویژگی های آن فعال شدن برف پاک‌کن و زیاد شدن سرعت آن در صورت بارش شدید باران است. شما برای مسیریابی می‌توانید از ویژگی های جالبی که در این ماشین به کار رفته مانند Google Earth استفاده کنید. علاوه بر این سیستم Navigation ماشین بسیار پیشرفته است و اگر نام شهر یا خیابان مقصد را بگویید، شما را در یافتن مسیر راهنمایی می‌کند.

کیفیت صدای سیستم صوتی A7 مشابه A8 است. در لامپ های جلو و عقب ماشین نیز تکنولوژی هایی استفاده شده که بیشتر در ماشین های لوکس به کار می‌رود. در ادامه مشخصات کلی فنی ماشین Audi A7 ۲۰۱۲ را مشاهده می‌کنید. گالری زیر نیز عکس هایی از این ماشین در زوایای مختلف به تصویر کشیده است.

جمع بندی

در کل می‌توان گفت مشخصات این ماشین بسیار مشابه مدل A8 است. ما همچنان طراحی داخلی M37x، سیستم صوتی BMW7 و ویژگی های خاص Volvo S60 را به این ماشین ترجیح می دهیم. ولی A7 تمام این ماشین ها را از نظر دست فرمان رانندگی و گردش به اطراف و راحتی سرنشینان شکست می‌دهد.

مشخصات موتور ماشین Audi A7 ۲۰۱۲

  • Fuel Estimates 18/28 mpg
  • Top Speed 130 MPH
  • Horsepower 310 hp @ 5500-6500 RPM
  • Torque 325 lb-ft. @ 2900-4500 RPM

برای مشاهده مشخصات فنی کامتر این ماشین می‌توانید اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات