نینتندو به سئوالات طرفدارانش پاسخ داد: چند کنترلر Wii U با هر کنسول ارائه می شود؟

یک‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که پیشتر در خبرها عنوان کردیم، نینتندو، کنسول Wii U بسیار جذاب خود را در نمایشگاه E3 معرفی کرد و به بسیاری از شایعات خاتمه داد. ولی چند سئوال در ذهن شرکت کنندگان نمایشگاه باقی مانده بود که نینتندو به مهمترین آنها پاسخ داد: چند کنترلر Wii U با کنسول جدید نینتندو عرضه خواهد شد؟
تبلیغات

کنترلر کنسول Wii تحسین بسیاری از منتقدان محصولات نینتندو را هم برانگیخت. ولی بسیاری سئوالات آنها را نیز بی جواب گذاشت. اگر تمایل دارید مشخصات فنی بیشتری از این کنسول مشاهده کنید، مقاله "کنسول بازی بسیار جذاب Wii U " را مطالعه کنید.

یکی از سئوالات مهمی که شرکت کنندگان در نمایشگاه E3 و طرفداران محصولات نینتندو در مورد کنسول جدید Wii U می پرسند این است که: کنترلر Wii U قابلیت سازگاری با چند کنترلر جدید را دارد؟ و اینکه کدام بازی ها قرار است از صفحه نمایش جداگانه کنترلر نینتندو استفاده های خاص بکنند؟ و ..

نینتندو به سئوالات مشابه پاسخ داده و اعلام کرده است:

هنوز روی بازی هایی که نیاز به بیش از یک کنترلر Wii U دارند تمرکز زیادی نکردیم. نینتندو همچنین اعلام کرده: به دلیل گران بودن قیمت کنترلر Wii U ، با هر کنسول تنها یک کنترلر عرضه می شود و گیمر هایی که به بازی با چند کنترلر Wii U علاقه دارند باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنند.

کنسول Wii U قابلیت پشتیبانی چند کنترلر جدید با صفحه نمایش های مختلف را دارد، ولی به علت گران بودن این کنترلر، با هر کنسول فقط یک عدد از آن عرضه می شود و سایر بازیکنان باید از کنترلر قدیمی نینتندو استفاده کنند یا کنترلر جدید را جداگانه تهیه کنند.

نینتندو هنوز اطلاعات دقیقی در مورد بازی هایی که می توانند از کنترلر Wii U در حالت های مختلف استفاده کنند، ارائه نکرده است.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات