سه ویژگی بسیار کاربردی PadFone اسوس که در هیچ جا به آنها اشاره نشده است

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
Asus PadFone در نمایشگاه Computex 2011 معرفی شد و یکی از محصولاتی بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. در مقاله "معرفی PadFone" به ویژگی های اصلی PadFone اشاره کردیم. در این مقاله سه ویژگی بسیار جالب و کاربردی این گجت را که در ویدئوی زیر به آن اشاره شده است، بیشتر بررسی خواهیم کرد.
تبلیغات

همان طور که در مقاله پیشین هم توضیح دادیم، PadFone اسوس وسیله ای است که یک موبایل 4.3 اینچی در قسمت پشتی آن قرار می گیرد. با قرار گرفتن این موبایل 4.3 اینچی در قسمت پشتی آن، این PadFone به تبلت تبدیل می شود. در واقع PadFone از پردازنده موبایلی که در پشت آن قرار میگیرد به عنوان پردازنده تبلت استفاده می کند.

ویژگی بسیار جالبی که این تبلت دارد، قابلیت Dynamic Switch است. در واقع اگر شما در موبایل خود در حال مشاهده ایمیل یا فایل خاصی باشید و سپس موبایل را در گوشی خود قرار دهید، ظاهر فایلی که در حال مشاهده بودید تغییر می کند.به طور مثال اگر در حال مشاهده یک امیل در OutLook موبایل خود هستنید و سپس موبایل را در PadFone قرار می دهید، فایل ایمیل شما در PadFone، به صورت ستون بندی شده و کامل مشاهده می شود؛ نه مانند نسخه ای که در موبایل مشاهده می کنید. در واقع ظاهر گرافیکی App ها در موبایل و تبلت با هم متفاوت هستند.

asus-padfone-relesed-3-features-05

ویژگی دیگر این PadFone که بسیار جذاب است، قابلیت شارژ موبایل Asus به وسیله این PadFone است. در واقع اگر موبایل خود را درون این PadFone قرار دهید، موبایل شما از باتری PadFone استفاده کرده و شارژ می شود.

آخرین ویژگی جالب PadFone این است که وقتی موبایل خود را درون این PadFone قرار می دهید، همچنان می توانید از موبایل خود استفاده کنید. در واقع قرار دادن گوشی درون PadFone باعث نمی شود شما تماس ها و Sms های خود را از دست بدهید.

asus-padfone-relesed-3-features-03

اسوس هنوز اطلاعات دقیق این مدل را به صورت رسمی معرفی نکرده و تنها نکته ای که بیان کرده این است که این تبلت را کریسمس 2012 به بازار عرضه خواهد کرد. اگر طرفدار برند Asus هستید و قصد دارید یکی از تبلت های این برند را تهیه کنید، می توانید سراغ تبلت دیگر ایسوس که اکنون در بازار نیز موجود است بروید.

در ادامه ویدئویی مشاهده می کنید که در مورد این ویژگی ها توضیح داده و در مورد ظاهر PadFone اطلاعاتی بیان کرده است.

منبع: En.Akihabaranews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات