بهترین هدایای دیجیتال بازار ایران برای روز پدر

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 17 دقیقه
هدایای دیجیتال برای روز پدر
در این مقاله بهترین محصولات فناوری که می‌توانید به‌عنوان روز پدر خریداری کنید را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

درحال‌حاضر محصولات بسیار زیادی در حوزه‌ی فناوری روانه‌ی بازار شده‌اند که هدف هرکدام، رفع یکی از نیازهای انسان‌ است. در این میان برخی از این محصولات گروه سنی خاصی را هدف قرار داده‌اند و برخی دیگر کارکردهای خاصی ارائه می‌دهند که هرکس می‌تواند با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کند.

اما در این مقاله قصد داریم بهترین محصولات حوزه‌ی فناوری که می‌توانید به‌عنوان هدیه برای روز پدر خریداری کنید را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

ویدیوی راهنمای خرید هدیه روز پدر

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب، از زومیت حمایت کنید.

گوشی هوشمند

از آن‌جا که امروزه همه به گوشی هوشمند نیاز دارند، بسیاری از افراد در مناسبت‌های مختلف ازجمله روز پدر، ترجیح می‌دهد چنین محصولی را به‌عنوان هدیه به عزیزان خود تقدیم کنند. در ادامه چندین گوشی هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به‌عنوان هدیه روز پدر خریداری کنید.

گلکسی A13 سامسونگ

گلکسی A13 سامسونگ در دست

اگر قصد دارید به‌عنوان هدیه‌ی روز پدر گوشی هوشمندی با قیمت مناسب و با امکانات معقول تهیه کنید، گلکسی A13 سامسونگ یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این محصول از سبک طراحی مشابه پرچم‌داران سری گلکسی بهره می‌برد و یکی از بهترین مدل‌ها در محدوده‌ی قیمتی ۵ میلیون تومان محسوب می‌شود.

بررسی گلکسی A13 مدل 4G سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '16

گلکسی A13 از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح Full HD، تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌‌ی رم و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی بدنه‌ای پلاستیکی دارد و درمجموع، به‌عنوان جایگزین گلکسی A12 می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی به‌عنوان هدیه‌ی روز پدر باشد.

Moto G52 موتورولا

موتورولا Moto G52

Moto G52 موتورولا یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمتی است که از نمایشگر اولد ۶٫۶ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی این محصول در پانچ‌هول مرکز بالای صفحه‌نمایش و حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری آن تعبیه شده است. این گوشی از درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و گواهی IP52 برخوردار است که نشان می‌دهد دربرابر نفوذ آب‌ و گردوغبار مقاوم است.

G52 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد و در جلوی آن، شاهد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که گستره‌ی دید نسبتاً عریضی ارائه می‌دهد. بخش پشتی دستگاه از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.8 و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق است که به ثبت بهتر تصاویر پرتره و اعمال جلوه‌ی بوکه کمک می‌کند.

گلکسی A53 5G سامسونگ

نمای پشت گلکسی A53 سامسونگ

گلکسی A53 5G سامسونگ، با نمایشگر ۶٫۵ اینچی AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشای محتوا و البته بازی و سرگرمی است. این محصول همچنین به بلندگوی دوگانه مجهز شده است تا تجربه‌ی شنیداری بهتری ارائه دهد.

بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ [با بررسی ویدیوئی]
مطالعه '17

گلکسی A53 از تراشه‌ی ۸ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و مدل پایه‌ی آن به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم مجهز شده است که از پس اجرای اکثر بازی‌ها و برنامه‌های اندروید بر می‌آید. در نهایت از دستگاه از سیستم دوربین پشتی چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

شیائومی ۱۲

ابعاد کوچک شیائومی ۱۲ در دستان کاربر

شیائومی ۱۲ طراحی زیبایی دارد و مشخصات سخت‌افزاری آن نسبت به هم‌رده‌هایش واقعاً خوب است. این دستگاه نمایشگر ۶٬۲۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

بررسی شیائومی ۱۲ [به‌همراه بررسی ویدیویی]
بررسی شیائومی ۱۲ [به‌همراه بررسی ویدیویی]
مطالعه '28

برخلاف بسیاری از محصولات هم‌قیمت شیائومی ۱۲، این گوشی بدنه‌ای خوش‌ساخت از جنس شیشه دارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بلندگوهای استریو باکیفیت، تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد.

تبلت

تبلت یکی دیگر از دستگاه‌های کاربردی است که می‌توانید به‌عنوان روز پدر خریداری کنید. می‌توان از این دستگاه برای تماشای فیلم، بازی، انجام امور بانکی و موارد دیگری که به نمایشگر بزرگ نیاز دارند استفاده کرد.

تبلت لنوو مدل Tab M10 HD X306X

تبلت لنوو مدل Tab M10 HD X306X

لنوو Tab M10 HD از صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. ابعاد این صفحه‌نمایش باعث می‌شود به گزینه‌ای جذاب برای تماشای محتوا یا انجام کارهایی مثل ویرایش اسناد و مطالعه‌ی فایل‌های PDF تبدیل شود.

از دیگر مشخصات کلیدی تبلت لنوو Tab M10HD می‌توان به تراشه‌ی Helio P22T مدیاتک، بلندگوهای استریو، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، بلوتوث ۵، پشتیبانی از شبکه‌های 4G/LTE، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گلکسی تب A7 لایت

تبلت گلکسی تب A7 Lite سامسونگ

اگر قصد دارید برای روز پدر تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ای بخرید، گلکسی تب A7 لایت سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. این محصول در محدوده‌ی قیمتی ۴ تا ۵ میلیون تومان، امکانات و مشخصات مطلوبی ارائه می‌دهد.

بدنه‌ی گلکسی تب A7 لایت سامسونگ از جنس فلز ساخته و به نمایشگری ۸٫۷ اینچی از نوع LCD مجهز شده است که وضوح و کیفیت مناسبی دارد. این محصول از بلندگوهای استریو بهره می‌برد که درکنار باتری ۵۱۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی، آن را به تبلتی جذاب برای تماشای فیلم و سریال تبدیل می‌کند. این دستگاه از سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی آن تعبیه شده است.

آیپد ۹ اپل

آیپد ۹ اپل

نسل نهم آیپد با نمایشگر ۱۰٫۲ اینچی و بدنه‌ی خوش‌ساخت آلومینیومی هنوز هم به‌عنوان دستگاهی با کارایی بالا درنظر گرفته می‌شود که از پس اجرای اکثر برنامه‌ و بازی‌های iOS بر می‌آید. این محصول یکی از خوش قیمت‌ترین آیپدهایی است که درحال حاضر می‌توانید خریداری کنید و از مزیت‌های مخصوص تبلت‌های اپل بهره ببرید.

آیپد ۱۰٫۲ اینچی ۲۰۲۱ به تراشه‌ی A13 bionic مجهز شده است و از ۳ گیگابایت رم نیز بهره می‌برد اما به‌دلیل بهینه‌بودن سیستم‌عامل، بسیار روان و سریع کار می‌کند و لگ زیادی هنگام کار با رابط‌کاربری آن احساس نخواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به بلندگوهای قدرتمند اشاره کرد که تجربه‌ی شنیداری بسیار لذت‌بخشی ارائه می‌دهند.

ریش‌تراش

یک ریش‌تراش خوب می‌تواند به حفظ چهره‌ی آراسته‌ی آقایان کمک کند. در ادامه برخی از ریش‌تراش‌های باکیفیت بازار ایران را معرفی می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان هدیه روز پدر خریداری کنید.

فیلیپس مدل S1223/41

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا یک و نیم میلیون تومان فیلیپس سری آکوا تاچ ۱۰۰۰ مدل s1223/41

ریش‌تراش صورت فیلیپس سری آکوا تاچ ۱۰۰۰ مدل S1223/41 با فناوری اصلاح برش مستقیم از‌طریق تیغه‌های انعطاف‌پذیر سه‌جهته از جنس استیل ضدزنگ به‌کمک ComfortCut اصلاحی تمیز و یک‌دست را برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های ریش‌تراش فیلیپس S1223/41 می‌توان به قابلیت شست‌شوی سری و استفاده تا ۴۰ دقیقه بعد از هربار شارژ کامل اشاره کرد.

رمینگتون مدل F3800

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا دو میلیون تومان رمینگتون اف ۳۸۰۰

ریش‌تراش رمینگتون F3800 از فناوری اصلاح مسقیم بهره می‌برد و به تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این ماشین اصلاح صورت می‌توان به امکان اصلاح با شماره‌ی صفر، سری قابل شستشو و شارژدهی ۴۰ دقیقه‌ای بارهر بار شارژ اشاره کرد.

فیلیپس مدل MG7715

راهنمای خرید ریش تراش بهترین ریش تراش تا دو و نیم میلیون تومان فیلیپس مدل MG7715

ست ریش‌تراش فیلیپس مدل MG7715 با ۱۳ ابزار مختلف برای اصلاح موهای صورت و بدن، یکی از بهترین ماشین اصلاح تا حدود ۲٫۵ مییلون تومان است. از ویژگی‌های ریش تراش فیلیپس می‌توان به فناوری DualCut برای افزایش دقت در عملکرد، سری موزن بینی و گوش، سری اصلاح بدن با محافظت‌کننده پوست و قابلیت اصلاح موهای بدن تا ۰٫۵ میلی‌متر، سری‌های شست‌وشو‌شدنی، نشانگر وضعیت باتری، خط‌زن دقیق، ۸ شانه باکیفیت برای اصلاح و تنظیم ریش و ته‌ریش، موهای سر و بدن اشاره کرد.

کنسول بازی

هدیه‌ی روز پدر می‌تواند یک کنسول بازی باشد تا تجربه‌ی ساعات سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی را به پدر خود ارائه دهید و خودتان هم درکنار او مشغول بازی شوید.

نینتندو سوئیچ OLED

نینتندو سوئیچ OLED

نینتدو سوئیچ OLED، یک کنسول بازی بسیار پرطرفدار است که مهمترین مزیت آن، امکان حمل‌ آسان است. این کنسول طیف وسیعی از بازی‌های محبوب ازجمله مجموعه‌های ماریو و زلدا را دراختیار گیمرها قرار می‌دهد که می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند.

سوئیچ OLED دراصل یک کنسول دستی است اما می‌توان با قرار دادن آن روی داک مخصوص و اتصال به تلویزیون، از اجرای بازی‌ها روی نمایشگرهای بزرگ‌تر با وضوح FullHD لذت برد. علاوه‌براین دسته‌های این محصول قابلیت جداشدن هستند تا بتوانید بازی‌های چندنفره با آن انجام دهید.

ایکس باکس سری X

نمای جلویی کنسول ایکس باکس سری ایکس

طراحی مینیمالیستی و جمع‌وجور ایکس‌باکس سری X با هر نوع دکوراسیونی هماهنگی دارد. این محصول با قدرت پردازشی بالا، امکان اجرای بسیاری از بازی‌های گرافیکی و همچنین بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس را دراختیار شما قرار می‌دهد.

بررسی ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت
مطالعه '23

کنترلر ایکس باکس نیز برای طرفداران این برند همیشه محبوب بوده است و به‌نحوی طراحی شده است تا هنگام بازی برای ساعت‌های طولانی، خسته نشوید.

پلی استیشن ۵

ابعاد PS5 پلی استیشن 5 سونی در دست

پلی‌استیشن نامی آشنا در حوزه‌ی گیمینگ است که تقریباً همه‌ی ما با مدل‌های مختلف آن خاطره داریم. اکنون جدیدترین نسل این کنسول یعنی پلی‌استیشن ۵ با سخت‌افزار قدرتمند و امکانات جذاب و دسته‌های بسیار پیشرفته‌ی خود، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش از اجرای بازی‌های گرافیکی را به شما ارائه می‌دهد.

بررسی پلی استیشن 5 سونی
بررسی پلی استیشن 5 سونی
مطالعه '23

طیف بسیار گستره‌ای از بازی‌ها در انواع ژانرها، بازی‌های آنلاین، امکان اتصال به هدست‌های واقعیت مجازی و غیره، ازجمله ویژگی‌های جذاب پلی‌استیشن ۵ به‌حساب می‌آیند.

ساعت هوشمند

گلکسی واچ ۴ کلاسیک نسخه ۴۶ میلی‌متری

واچ فیس گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ با سیستم عامل مبتنی بر Wear OS و حسگر بسیار دقیق BIA برای سنجش درصد چربی بدن، در حال حاضر یکی از بهترین ساعت هوشمند اندرویدی بازار است. این ساعت طراحی بسیار زیبایی دارد و از حاشیه‌ی چرخان بهره می‌برد.

بررسی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '20

ازجمله ویژگی‌های مهم گلکسی واچ ۴ کلاسیک می‌توان به ضدآب بودن، بدنه از جنس استیل ضدزنگ، حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج و ده‌ها قابلیت دیگر اشاره کرد.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex پرو

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex پرو

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex پرو بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات دارد و بندهای آن مثل اکثر نمونه‌های موجود در بازار سیلیکونی است. این محصول دربرابر نفوذ آب تا فشار ۱۰ اتمسفر مقاومت دارد و از استاندارد نظامی MIL-STD-810G بهره می‌برد و این یعنی در شرایط مختلف آب‌وهوایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. درواقع این محصول جان‌سخت دربرابر ضربه، یخ‌زدگی، رطوبت و نفوذ گردوغبار مقاوم است و ظاهر اسپورت و زییایی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل می بند ۷ گلوبال

رنگ بندی می بند 7 شیائومی از نمای جلو

می بند ۷ شیائومی دستبند هوشمند جدید این برند چینی است که نمایشگر بزرگ‌تری نسبت‌ به نسل قبل دارد، به مجموعه‌ی متنوعی از حسگرها برای پایش فعالیت‌‌های ورزشی مجهز است و می‌توانید آن را در رنگ‌های بسیار متنوع خریداری کنید.

می بند ۷ از حدود ۱۰۰ واچ‌فیس زیبا بهره می‌برد و علاوه‌براین به نمایشگر ۱٫۶۲ اینچی AMOLED مجهز شده است. این محصول از ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت نظارت روی اکسیژن خون و هشدار پایین بودن SpO2 اشاره کرد. این یعنی وقتی سطح اکسیژن در خون به زیر ۹۰ درصد برسد، می بند 7 به کاربر هشدار خواهد داد.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Go3

اسپیکر بلوتوثی JBL Go 3

اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌حمل می‌توانند تجربه‌ی لذت‌بخش گوش دادن به موسیقی را درهر مکانی به ما ارائه دهند. JBL Go 3 ازجمله اسپیکرهای بلوتوثی باکیفیتی است که طراحی جمع‌وجوری دارد و وزن آن فقط ۲۰۹ گرم است. خروجی این محصول ۴٫۲ وات بوده و برای شارژ کردن کامل باتری آن ۲٫۵ ساعت زمان نیاز است و می‌تواند تا ساعت‌ها موسیقی پخش کند.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mi-Outdoor

اسپیکر بلوتوثی شیائومی mi outdoor

اسپیکر بلوتوثی شیائومی Mi Outdoor با طراحی مینیمال و ابعادی کوچک، قابلیت حمل بالایی دارد و می‌توانید از آن در هرجایی استفاده کنید. این محصول میکروفون داخلی دارد و می‌توان با آن مکالمات صوتی نیز انجام داد.

Mi Outdoor از باتری ۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و بار هربار شارژ می‌توانید تا ۱۰ ساعت به‌طور مداوم با آن به موسیقی گوشی دهید. بلندگوی داخلی این محصول ۵ واتی است و فقط ۱۸۵ گرم وزن دارد.

پاوربانک

پاوربانک باسئوس مدل PPDGL-01

شارژر همراه باسئوس مدل PPDGL-01 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

باسئوس PPDGL-01 ازجمله شارژرهای همراه سری BLADE است که ظاهر زیبایی دارد. این محصول ۴۹۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن معادل ۱۶۲ در ۱۴۳ در ۱۸ میلی‌متر است که بسیار نازک بوده و قابلیت‌حمل بالایی دارد. چهار درگاه ورودی و خروجی در لبه‌ی بالایی این محصول تعبیه شده است و علاوه‌براین دکمه‌ی روشن و خاموش دارد. بدنه‌ی این محصول به‌نحوی طراحی شده است که با قرارگیری روی سطوح مختلف لیز نخورد. ظرفیت این پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک انکر مدل A1316

شارژر همراه انکر مدل A1316 PowerCore Plus With Quick Charge 3.0 با ظرفیت 13400 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انکر A1316 بدنه‌ای زیبا و بسیار جمع‌وجور ازجنس آلومینیوم دارد و از ورودی ۲ آمپر ۵ ولت پشتیبانی می‌کند. میزان خروجی این محصول نیز ۱٫۵ آمپر ۵ ولت است و از فناوری شارژ سریع QC 3 کوالکام پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت شارژر همراه انکر A1316 معادل ۱۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌توانید گوشی هوشمند خود را چندین بار به‌طور کامل با آن شارژ کنید. این محصول همچنین از نشانگر LED بهره می‌برد تا بتوانید میزان باتری باقی‌مانده را مشاهده کنید.

پاوربانک باسئوس مدل PPDML

شارژر همراه باسئوس مدل PPDML ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک PPDML باسئوس با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپرساعتی و سه درگاه خروجی، به شما اجازه می‌دهد محصولات الکترونیکی مثل گوشی‌های هوشمند را با ولتاژ و شدت جریان متفاوت 5V~3A / 9V~2A / 12V~1.5A (حداکثر 15 وات) شارژ کنید. این محصول یک درگاه USB C نیز دارد که می‌توان از آن به‌عنوان ورودی و خروجی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های پاوربانک مذکور می‌توان به نمایشگر LCD برای اطلاع از میزان شارژ باقی‌مانده و امکان شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کرد.

هارد و فلش

هارد اکسترنال وسترن‌دیجیتال My Passport دو ترابایتی

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 2 ترابایت

هارد اکسترنال My Passport وسترن‌دیجیتال، از رابط USB 3.0 بهره می‌برد که سرعت بالایی در انتقال داده‌ها ارائه می‌دهد. این محصول ۲٫۵ اینچی بوده که درواقع سایز استاندارد هاردهای اکسترنال امروزی است. طراحی این هارد به‌نحوی انجام شده است که هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. مهم‌تر از همه ظرفی دو ترابایتی My Passport است که می‌تواند ساعت‌ها فیلم و موسیقی و سایر اسناد را آن ذخیره کنید.

فلش درایو سن‌دیسک Ultra Dual مدل ۶۴ گیگابایتی

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفیت 64 گیگابایت

فلش مموری به‌کار اکثر افراد می‌آید. شما می‌توانید از این ابزار برای ذخیره‌سازی سریع اطلاعات یا جابه‌جایی فایل‌های مهم بین دستگاه‌های مخنلف استفاده کنید. فلش درایور سن‌دیسک Ultra Dual مدل ۶۴ گیگابایتی، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار ایران است که درگاه USB 3.1 و USB C پشتیبانی می‌کند و به‌همین دلیل می‌توانید آن را به انوع دستگاه‌های دیگر مثل لپ‌تاپ، گوشی و تبلت و غیره متصل کنید.

متفرقه

علاوه‌بر محصولات فوق، کالاهای دیگری وجود دارند که می‌توانید به‌عنوان روز پدر خریداری کنید.

مجموعه پیچ‌گوشتی ۲۵ عددی شیائومی مدل MJJXLSD002QW

مجموعه پیچ گوشتی شیائومی MJJXLSD002QW

مجموعه‌ی پیچ‌گوشتی ۲۵ عددی شیائومی یک دسته‌ی ۱۲٫۵ سانتی‌متری دارد که با وجود ظریف بودن از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این دسته روکش ضدزنگ دارد و می‌تون از آن برای تعمیر عینک، محصولات الکترونیکی، اسباب‌بازی‌ها، گوشی، لپ‌تاپ و غیره استفاده کرد. سری‌های این پیچ‌گوشتی نیز از جنس آلومینیوم است و از حالت آهنربایی بهره می‌برند تا نگه‌داری پیچ‌ها هنگام باز و بسته کردن آن‌ها، آسان‌تر باشد.

اگر پدر شما اهل تعمیر و به‌ اصطلاح فنی است، کیت ۲۵ عددی پیچ‌گوشتی شیائومی می‌تواند هدیه‌ای مناسب و البته کاربردی برای او باشد.

دستگاه تست قند خون زیکلاس مدل TD-4267

دستگاه تست قند خون زیکلاس مد مدل TD-4267

دستگاه تست قند خون زیکلاس مدل TD-4267، طراحی بسیار جمع‌وجوری دارد و می‌توان از آن برای سنجش قندخون در خانه استفاده کرد. این محصول نمایشگری برای تنظیم تاریخ و ساعت در اختیار شما قرار می‌دهد و علاوه‌براین می‌توانید هشدارهای مربوط به سنجش قند‌خون را روی آن تنظیم کنید. این دستگاه به‌همراه ۲۵ عدد نواد تست قند خون به‌فروش می‌رسد.

کارواش اکتیوتولز مدل AC-29100C

کارواش اکتیوتولز مدل AC-29100C

قطعاً همه‌‌ی ما دوست داریم خودروهایمان همیشه تمیز و براق باشند. بدین‌ منظور معمولاً باید خودرو را به کارواش‌های سطح شهر ببریم و هربار هزینه‌ای پرداخت کنیم که البته با یک بارش باران یا عبور از آب‌های گل‌آلود دوباره ظاهر خودرو کثیف خواهد شد.

کارواش خانگی اکتیو تولز مدل AC-29100C می‌تواند به شما کمک کند هرزمان که نیاز داشتید در محیط خانه، خودرو خود را مثل روز اول برق بیاندازید. این محصول یک شلنگ پنج متری دارد و از فیلتر ورودی آب بهره می‌برد. علاوه‌براین محافظ حرارتی آن از آسیب‌رساندن به موتور خودرو جلوگیری می‌کند. توان موتور این کارواش خانگی ۱۴۰۰ وات و وزن آن ۵٫۵ کیلوگرم است.

جعبه ابزار شیائومی مدل JIUXUN

جعبه ابزار شیائومی مدل JIUXUN

وجود جعبه‌ابزار برای هر مکانی مثل خانه، مغازه و غیره بسیار مفید است. گاهی برای سفت کردن یک پیچ یا خم کردن یک سیم و موارد دیگر به ابزارهای مخصوص این‌کار مثل انبردست، پیچ‌گوشتی و چکش نیاز دارید. جعبه‌ابزار شیائومی Jiuxun تعداد ۶۰ ابزار مختلف را دراختیار شما قرار می‌دهد که تقریباً نیازهای شما را برای تعمیرات خانگی رفع خواهد کرد. این مجموعه شامل چکش و میخ‌کش، پیچ گوشتی، انبردست، آچار فرانسه، ولت‌متر، پیچ و رول‌پلاک، کاتر، متر ۳ متری، پیچ‌های ۱۰ عددی برای پیچ گوشتی، آچار آلن، نوار الکتریکی و غیره بوده و وزن آن ۱٫۸۹ کیلوگرم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات