سامسونگ، نمایشگر انعطاف پذیر AMOLED را عرضه می کند

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ یک پنل OLED منعطف را به نمایش گذاشته، نمایشگری که راه را برای ساخت گوشی‌های تاشو باز می‌کند.
تبلیغات

نمایشگرهای انعطاف پذیر که پیش تر نیز نمونه های اولیه آنها در نمایشگاه های مختلف به نمایش گذاشته شدند، بسیار باریک بوده و به راحتی خم و راست می شوند. سامسونگ اعلام کرده که زودتر از رقبای خود قصد دارد نمایشگرهای انعطاف پذیر AMOLED را وارد بازار کند. براساس گزارشات اعلام شده، محصولات مجهز به صفحه های نمایش انعطاف پذیر در نیمه دوم سال 2012 وارد بازار می شوند.

سامسونگ قرار است تلفن هوشمند، ساعت هوشمند و محصولات دیگر را با نمایشگر انعطاف پذیر تولید کند. سامسونگ برای تولید این نمایشگرها با شرکت ژاپنی Ube Kosan سرمایه گذاری مشترک کرده است. Ube Kosan قرار است پلاستیک مورد نیاز نمایشگرهای انعطاف پذیر سامسونگ را تامین کند. همکاری با این شرکت ژاپنی به سامسونگ امکان تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر AMOLED برای ساعت های مچی و تلفن های هوشمند را می دهد.

برای آشنایی با نمایشگرهای انطعاف پذیر سامسونگ مطلب سامسونگ نمایشگرهای انعطاف پذیر و صفحه نمایش پشت نما را نمایش می دهد مراجعه کنید.

سامسونگ انتظار دارد از فروش نمایشگرهای انعطاف پذیر در سال 2015 بیش از 2.4 میلیارد دلار درآمد کسب کند. پس منتظر نمایشگرهای 4.5 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 480x800 ضخامت بسیار کم 0.27 میلی متر و روشنایی تصویر 300cd/m2 درسال آینده باشید.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات