آموزش: سازگار کردن ویندوز 7 با تبلت ها

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در حال ساخت ویندوز 8 است اما Windows 8 تا سال آینده منتشر نخواهد شد. ویندوز 8 با صفحه نمایش چندلمسی تبلت ها و پردازنده های ARM سازگار خواهد بود اما این بدین معنا نیست که طرفدران ویندوز برای خرید تبلت می بایست تا سال آینده صبر کنند. یکی از هواداران ویندوز با استفاده از برخی نرم افزارها، استفاده از کدهای سفارشی و ایجاد برخی تغییرات در سیستم عامل Windows 7، رابط کاربری آن را با صفحات لمسی تبلت ها سازگار کرده است.
تبلیغات

Campana در وب لاگ خود راهنمایی جامعی را ارائه داده که به کاربران تبلت های ویندوز 7 امکان سفارشی کردن رابط کاربری سیستم عامل را می دهد. او از نرم افزارهای مختلفی از جمله ObjectDock, Fences, Rainmeter و تنظیمات سفارشی برای سازگار کردن ویندوز با تبلت استفاده کرده است. خوشبختانه Campana تمام تجربه خود را با دیگران به اشتراک گذاشته است و اگر شما هم تبلت ویندوزی دارید و یا قصد خرید تبلت با سیستم عامل ویندوز 7 را دارید می توانید از این راهنما استفاده کنید.

Campana از تبلت Asus 12" Eee Slate EP121 با Windows 7 استفاده کرده است و همانطور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد. کار کردن با سیستم عامل ویندوز 7 سفارشی شده بسیار لذت بخش است. ویدیو را از دست ندهید:

جهت مشاهده راهنمای کامل سازگاری ویندوز 7 با تبلت های لمسی به این آدرس مراجعه نمایید.

منبع: BGR

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات