Computex 2011: معرفی All-in-One ال جی با صفحه نمایش سه بعدی چند لمسی

سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در نمایشگاه کامپیوتکس از یک کامپیوتر بدون کیس با پشتیبانی از پخش تصاویر سه‌بعدی رونمایی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه Computex امسال مملو از فناوری و محصولات مدرن است. LG نیز در این نمایشگاه شرکت کرده تا محصولات جذاب خود را به نمایش عموم بگذارد. یکی از محصولات ویژه این نمایشگاه کامیپوتر All in One ال جی با صفحه نمایش چند لمسی و سه بعدی است. در ادامه جزئیات بیشتر و مشخصات فنی این کامپیوتر که LG V300 نام گذاری شده است را مشاهده خواهید کرد.

طراحی V300 بی نظیر است این کامپیوتر به زیبایی All in One های اپل می باشد و صفحه نمایش چندلمسی آن باعث صرفه جویی در فضاء و راحتی کار با کامپیوتر می گردد. مانیتور 23 اینچی LG V300 قادر به پخش تصاویر سه بعدی است. ال جی در این کامپیوتر نیز مانند دیگر نمایشگرهای جدید خود از فناوری Passive 3D استفاده کرده است.

خوشبختانه برای نمایش تصاویر سه بعدی در این مانیتور نیازی به NVidia 3D Vision به همراه کارت گرافیک Nvidia ندارید با هر کارت گرافیکی از جمله Intel, Nvidia و یا AMD می توانید تصاویر سه بعدی را مشاهده کنید. عینک های این مانیتور ارزان، سبک و بدون Flicker هستند.

مانیتور 23 اینچ بکار رفته در V300 مجهز به فناوری Film-type Patterned Retarder - FPR است که این مانیتور را قادر می سازند تصاویر سه بعدی را به صورت Passive 3D Polarized نمایش دهد.

جهت آشنایی با فناوری Passive Polarized به مقاله " 3D در خانه: تکنولوژی های پخش - بخش اول" و برای آشنایی با تفاوت فناوری Active 3D و  Passive 3D به مقاله "  مقایسه سه بعدی Active با سه بعدی Passive -3D Cinema" مراجعه نمایید.

V300 مجهز به نسل جدید پردازنده های اینتل Sandy Bridge است و با پردازنده Intel Core i3 Core i5 و Core i7 عرضه خواهد شد. مانیتور 23 اینچی این All-in-One دارای رزولوشن Full HD یا 1920x1080 پیکسل می باشد. حافظه RAM آن نیز تا 8GB قابل افزایش است. کارت گرافیک V300 نیز AMD Radeon HD 6650M با 1GB حافظه DDR 3 داخلی و یا Intel HD Graphics 3000 می باشد.

مشخصات کامل سخت افزاری V300 در ادامه قابل مشاهده است:

LGV300 Spec

ال جی قصد دارد فروش V300 را از ماه ژوئن و ابتدا در کره آغاز کند انتظار می رود کمی بعد نیز وارد بازار اروپا، خاورمیانه و آسیا شود.

نظر شما در رابطه با رقیب جدی iMac چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات در انتهای صفحه مطرح نمایید.

منبع: Digital Mag

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات