بازی Angry Birds Rio را روی گوشی iPhone یا اندروید خود نصب و به روز رسانی کنید

سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم از طرفداران بازی Angry Bird هستید، حتماً ورژن Rio این بازی را مشاهده کردید. دشمنان شما در این بازی خوک های سبز نیستند. بلکه این بار باید پرندگان حبس شده در قفس را آزاد کنید یا میمون های آویزان روی درخت ها را از بین ببرید. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این نسخه از Andry Birds Rio و زمان عرضه نسخه جدید آن ارائه خواهیم کرد.
تبلیغات

اگر iPod، iPhone یا گوشی با سیستم عامل Android دارید، حتماً بازی Angry Bird را روی آن ریخته و از آن لذت ببرید. می‌توانید نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds Rio را از این لینک دریافت کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

در هر فصل و با توجه به هر مناسبت یک App جدید از Angry Bird عرضه می‌شود.

ولی این بار تولید کننده بازی‌های Angry Birds ورژن جدید را با نام Angry Birds RIO تولید کرده است. تفاوت آن با نسخه های قبلی در این است که پس از پایان بازی باید منتظر آپدیتی که در نسخه بعدی عرضه می‌شود، باشید و نیازی نیست برای نسخه های بعدی App جدید روی iPhone خود نصب کنید. در واقع شما یک بار Angry Birds Rio را نصب می‌کنید و مرحله های بعدی در این نسخه دارای قفلی هستند که بعد از هر آپدیت این قفل باز می‌شود و می‌توانید مرحله جدید آن را بازی کنید.

angrybirdsrio-1-580x4352

در ورژن Rio بازی Angry Birds شما باید ابتدا پرندگان حبس شده در قفس را آزاد کنید. پس از آن نوبت به مرحله "فرار از جنگل" می‌رسد. در این مرحله باید میمون های جنگنده لا به لای درختان را از بین ببرید.

ولی هنوز کسی از مرحله بعدی خبر ندارد. ظاهراً قرار است در مرحله بعد پرندگان جدید تر به بازی اضافه شوند.

Update جدید Angry Birds Rio حدودا یک هفته دیگر عرضه می‌شود و می‌توانید مرحله جدیدی از Angry Birds را بازی کنید.

اگر تمایل دارید اخبار Update شدن این نسخه Angry Birds را به همراه سایر اخبار زومیت، دریافت کنید می‌توانید در قسمت روزنامه الکترونیکی سایت عضو شوید تا خبرها برای شما ایمیل شوند.

ضمنا می‌توانید تا پیش از عرضه نسخه جدید Angry Birds به App Center زومیت رفته و چند App جذاب را برای گوشی های iOS و Android خود دانلود کنید.

اگر هنوز گوشی خود را jailbreak نکردید به مقالات ما در مورد Jailbreak محصولات Apple سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات