سورپرایز Apple به مناسبت دهمین سالگرد بازگشایی اولین فروشگاه محصولات Apple

سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
آخر این هفته، دهمین سالگرد بازگشایی اولین فروشگاه Apple است. به همین دلیل شایعاتی در مورد اینکه Apple قرار است در این روز خاص، سورپرایز و محصول جدید خود را به کاربران معرفی کند، وجود دارد.
تبلیغات

همزمان با نزدیک شدن به دهمین سالگرد بازگشایی این فروشگاه در روز پنج شنبه، شایعات در مورد این غول کامپیوتری دنیا افزایش یافته است. این شایعات حاکی از این است که Apple یک یا دو محصول جدید خود را به طرفدارانش معرفی خواهد کرد.

خبرگزاری Boy Genius اعلام کرده:

بنابر اخبار دریافت شده از یک منبع موثق، کمپانی Apple قصد دارد آخر هفته طرفدارانش را شگفت زده کند. حدود 10 تا 15 نفر از کارمندانی که در فروشگاه های این برند مشغول به کار هستند از روز شنبه در شیفت شب نیز فعالیت می کنند و به آنها دستور داده شده موبایل های خود را خاموش کنند و یک قرارداد در مورد "رازنگهداشتن" امضا کنند تا سورپرایز Apple را لو ندهند.

مشاهده شده به فروشگاه های Apple سخت افزار هایی ارائه شده که همگی دارای قفل بودند. علاوه بر این Apple Store ها پرده های مشکی رنگ خود را پایین کشیده اند تا کاربرانی که از بیرون به این فروشگاه نگاه می کنند، نتوانند سر از کار کارمندان در بیاورند.

اگر اطلاعات بدست آمده از Boy Genius صحت داشته باشد، باید تا پایان این هفته منتظر شنیدن خبر جذاب و محصول جدید Apple باشیم.

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات