دو خطایی که هنگام دانلود از App Store ممکن است مشاهده کنید، خطای 9808 و 1009

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر هنگام دانلود از اپ استور اپل با خطا روبرو می‌شوید این آموزش را از دست ندهید.
تبلیغات

ممکن است شما هم بخواهید از App Store برنامه‌ای دانلود کنید، ولی با خطای جدیدی مواجه شوید که پیش‌تر ندیده بودید. در این مقاله قصد داریم دو Error معمول که ممکن است هنگام دانلود کردن از App Store مشاهده کنید را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این روش‌های حل این مشکلات را نیز ارائه خواهیم کرد.

Error 9808

اگر App ها را با کامپیوتر خود دانلود می‌کنید، با این خطا مواجه خواهید شد. ولی اگر قصد دارید با گوشی iPhone یا دستگاه iPod خود برنامه‌ها را از App Store دریافت کنید، با Error شماره 9808 مواجه نخواهید شد. بنابراین کاربرانی که App ها را مستقیما با گوشی خود دانلود می‌کنند نیازی به مطالعه این قسمت ندارند و تنها کافی است روش حل Error 1009 را مشاهده کنند.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که قصد دارید با استفاده از PC و نرم افزار iTunes خود، App دانلود کنید یا اکانتی بسازید با خطای 9808 مواجه شوید. این خطا مربوط به تنظیمات مرورگر پیش‌فرض شما است. برای رفع این Error بدون توجه به اینکه مرورگر پیش‌فرض شما چیست، ابتدا IE یا Internet Explorer خود را باز کنید. حتی اگر از FireFox هم استفاده می‌کنید، باید این تغییرات را روی IE اعمال کنید.

commen-error-in-dl-appstore1

روی گزینه Tools در منو کلیک کرده و Internet Option را انتخاب کنید.

commen-error-in-dl-appstore2

Tab آخر یعنی Advanced را انتخاب کنید. اسکرول را پایین ببرید و تیک گزینه Check for server certificate revocation را بردارید.

commen-error-in-dl-appstore3

دکمه OK را کلیک کنید تا تغییراتی که انجام دادید، اعمال شود. اکنون می‌توانید به‌راحتی از App Store در نرم افزار iTunes برنامه‌های Free را دانلود و نصب کنید.

اگر قصد دارید برنامه‌های رایگان را از App Store دانلود کنید باید برای خود حساب کاربری داشته باشید. برای ساختن حساب کاربری می‌توانید مقاله آموزش ساخت اپل آیدی را مشاهده کنید.

Error 1009

اگر پیش از آغاز دانلود به Error شماره 1009 برخوردید، مطمئن باشید این خطا به دلیل این است که شما اجازه دسترسی به iTunes را ندارید. در این حالت باید حتماً از VPN استفاده کنید.

اکنون می‌توانید هر تعداد برنامه Free را از App Store دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. اگر در مورد دانلود App از iTunes و نصب آن روی گوشی، اطلاعی ندارید می‌توانید مقاله آموزشی ما در این باره را مطالعه کنید.

اگر سئوالی در مورد هر یک از این آموزش ها برای شما پیش آمده، می‌توانید در قسمت نظرات سؤال خود را مطرح بفرمایید. اگر تاکنون iDevice خود را Jailbreak کرده‌اید، می‌توانید از App Store زومیت برنامه‌های دلخواهتان را دانلود کنید و اگر هنوز دستگاه خود را Jailbreak نکردید می‌توانید مقاله آموزشی ما درمورد Jailbreak دستگاه‌های Apple را بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات