بازگشت شبکه PlayStation سونی

یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
حدود یک ماه از تعطیلی شبکه PlayStation Network سونی به دلیل حمله مکرر حمله هکر ها می‌گذرد. ولی دیروز این کمپانی اعلام کرده که مشکلات PSN را رفع کرده و تصمیم به راه اندازی مجدد آن دارد. البته برای اینکه همه کاربران بتوانند از کلیه سرویس‌های PSN استفاده کنند، ممکن است مجبور باشند چند هفته دیگر نیز صبر کنند. در ادامه اطلاعات مختصری در مورد زمان بازگشت کامل این شبکه، ارائه خواهیم کرد.
تبلیغات

شبکه PlayStation سونی بالاخره در حال بازگشت است. درحال‌حاضر سونی FirmWare جدیدی برای PS3 عرضه شده است. ولی این نسخه در همه کشور ها قابل استفاده نیست. سونی وعده داده نسخه جدید به‌روزرسانی PS3 برای امریکا، اروپا، خاور میانه و نیوزلند پیش از 31 May عرضه خواهد شد.

مدیر اجرایی سونی پیش از ارائه این نسخه ، از کاربران PS3 عذر خواهی کرده و از آن‌ها برای صبر و شکیبایی که در این مدت داشته‌اند، قدردانی کرده است:

از صمیم قلب از تمام کاربران سونی عذرخواهی می کنم. البته من نمی توانم به اندازه لیاقت شما کاربران، برای اینکه در این مدت صبر کردید، از شما تشکر کنم. خوشبختانه PSN مجددا راه اندازی شده و شما کاربران می‌توانید به‌زودی از این شبکه در سراسر دنیا استفاده کنید. ما همه تلاش خود را برای بازگرداندن اعتماد شما به این سرویس نشان خواهیم دادیم.

سونی برای بالابردن امنیت کاربران، اعلام کرده که همه کاربران پس از به‌روزرسانی و اتصال مجدد به شبکه باید رمزعبور حساب کاربری PSN و Qirocity خود را عوض کنند. کاربران PSN و Qirocity همچنین به محض Restore کردم سیستم خود پیغام Welcome Back دریافت خواهند کرد.

اگر شما از ساکنان ایالات متحده هستید با مشاهده نقشه ارائه شده توسط سونی، می‌توانید متوجه شوید که آیا می‌توانید با آپدیت ورژن ارائه شده، دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید یا هنوز باید برای ارائه ورژن مخصوص محل سکونت خود، صبر کنید.

منبع: Digital Treands

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات