iPhone 5 را فراموش کنید، تلفن بعدی اپل iPhone 4S است

شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان می دهد، انتظار برای iPhone 5 کمی طولانی تر خواهد شد. به نظر می رسد فناوری هنوز آنقدر پیشرفت نکرده که بتواند به استانداردهای اپل برای iPhone 5  پاسخ دهد. اپل قصد دارد iPhone 4S را قبل از iPhone 5 و از طریق قرارداد باسرویس دهنده های مطرح موبایل در امریکا و چین عرضه کند. iPhone 4S  در پاییز امسال وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

براساس گزارش Forbes و برخلاف شایعات مطرح شده، اپل قصد ندارد iPhone 5 را در سپتامبر سال جاری عرضه کند و در عوض قصد دارد پیش از iPhone 5 تلفن iPhone4S رابا مشخصات سخت افزاری بهتر: دوربین قوی تر، پردازنده دو هسته ای A5 و پشتیبانی از HSPA+ عرضه کند.

چرا اپل عرضه iPhone 5 را به تعویق انداخته است؟ به نظر می رسد Qualcomm هنوز نتوانسته پردازنده قابل قبول اپل را بسازد. البته اپل قصد دارد هر دو تلفن iPhone 4S و iPhone 5 را در پاییز و با فاصله نسبت به یکدیگر عرضه کند. تلفن iPhone 5 با 4G/LTE و iPhone 4S بدون 4G عرضه خواهد شد.

اپل همچنین قصد دارد با سرویس دهنده های اصلی تلفن همراه در امریکا و چین قرار بسته و بدین ترتیب فروش تلفن های خود را در امریکا و چین گسترش دهد. متاسفانه ممکن است فروش تلفن های جدید اپل بصورت انحصاری به شرکت های مخابراتی Sprint, T-Mobile و China Mobile واگذار شوند.

شایعات مختلفی مبنی بر بزرگتر شدن سایز صفحه نمایش iPhone 4S و لبه های باریکتر آن مطرح شده است ولی هنوز هیچکدام توسط منبع مطمئن تایید نشده اند.

اما اگر iPhone 4S مطابق بر شایعات دارای دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده A5 دوهسته ای باشد به اندازه کافی جذاب خواهد بود تا طرفداران اپل را مجبور به ایستادن در صف های طولانی در مقابل فروشگاه های اپل کند البته اگر اپل فروش iPhone 4S را بصورت انحصاری به سرویس دهنده های تلفن همراه واگذار نکند.

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات