HP اولین ماوس Wi-Fi دنیا با طول عمر باتری 9 ماهه را معرفی کرد

شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
اچ پی یک ماوس بی‌سیم وای‌فای که با هر بار شارژ ۹ ماه بی‌وقفه کار می‌کند.
تبلیغات

تقریبا تمام ماوس بی سیم با بلوتوث کار می کنند و به همین دلیل تا فاصله محدودی از کامپیوتر قابل استفاده هستند. اما ماوس بی سیم جدید HP به جای بلوتوث از Wi-Fi استفاده می‌کند و علاوه بر کارکردن در فاصله بیشتر، طول عمر باتری را نیز افزایش داده است.

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این ماوس 5 کلیده مشاهده خواهید کرد.

اولین ماوس Wi-Fi دنیا دارای پنج کلید قابل برنامه ریزی است یعنی می توانید دستورات مختلف را توسط کلید های ماوس ارسال کنید بعنوان مثال می توانید از کلید های ماوس برای اجرای یک برنامه خاص استفاده کنید یا از دکمه های ماوس برای اجرای عملکردهای ترکیبی کی برد استفاده کنید. مثلا اگر یکی از دکمه های ماوس را فشار دادید کلیده های Ctrl+Shift+Esc اجرا شود. همچنین می توانید دستوراتی مانند کپی کردن، Past کردن یا Undo را برروی دکمه های ماوس تنظیم نمایید. جهت آشنایی با امکانات این ماوس ویدیویی تبلیغاتی آن را مشاهده نمایید:

باتری این ماوس تا 9 ماه استفاده بدون نیاز به شارژ مجدد، کار می کند این میزان تقریبا دو برابر ماوس های بلوتوث امروزی است. این ماوس همچنین تا فاصله 9.1 متری به خوبی کار می کند. یعنی می توانید از مانیتور و تلویزیون تا 9 متر فاصله بگیرید و با ماوس کار کنید.

قیمت ماوس Wi-Fi اچ پی 50 دلار است و در ماه ژوئن وارد بازا می شود.

منبع: Gizmodo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات