iPhone 4 سفید ضخیم تر از مدل اصلی است

یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Apple همه محصولات خود را با تبلیغات گسترده و بوق و کرنای زیادی به بازار عرضه می‌کند. هیچ محصولی از Apple نیست که طرفداران تکنولوژی، برای دیدن آن لحظه شماری نکنند. با وجود این تبلیغات گسترده، هر بار محصولات Apple یک عیب یا ایراد پیدا می‌کنند. این بار نیز مسئله ای که در iPhone سفید و جدید Apple توجه کاربران را به خود جلب کرده این است که این گوشی، از مدل اصلی مشکی، ضخیم تر است.
تبلیغات

اگر تاکنون خبر عرضه محصولات Apple را دنبال کرده‌اید، می دانید که این محصولات در ابتدا با سروصدای زیادی عرضه می‌شوند و پس از مدت کوتاهی مشکلی در آن‌ها پیدا می‌شود. شاید این ایرادات هم بهانه ای برای Apple است که محصول بعدی خود را به فروش برساند این مشکلات کاربران را به تعویض محصول خود و خرید محصولات جدید تر تشویق می‌کند.

به‌طور مثال مشکل نور پس‌زمینه، مشکل آنتن، مشکل نمایش ندادن یکی از رنگ‌های اصلی و ... از جمله مشکلاتی بودند که در محصولات مختلف Apple بروز کردند و هر بار در سری بعد این مشکلات مرتفع شدند.

این بار نیز مسئله ای که توجه کاربران Apple را به خود جلب کرده این موضوع است که چرا مدل جدید iPhone 4 سفید باید ضخیم تر از مدل اصلی این گوشی باشد؟

Apple اعلام کرده که این گوشی دقیقاً مشابه ورژن سیاه رنگ آن است. بنابراین باید پرسید آیا iPhone 4 سفید قطعه متفاوتی با iPhone 4 اصلی دارد؟ یا Case این مدل خیلی خوب فیت و بسته نشده است؟

آیا شما به این موضوع اهمیت می دهید و اگر قصد خرید این iPhone را داشته باشید ضخامت آن چقدر برای شما اهمیت دارد. البته توجه کنید که هدف اصلی از درج این مطلب، توجه به ضخامت بیشتر iPhone4 سفید نیست چراکه این مقدار بسیار ناچیز بوده و کمتر از 1 میلی‌متر است. آنچه اهمیت دارد علت ضخامت بیشتر است.

منبع: Pocket-Lint

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات