آگهی تلویزیونی اپل برای iPad2: تمرکز برروی راحتی کار

Apple در آگهی تلویزیونی iPad 2 قصد دارد به مخاطب خود موضوعی را اعلام کند که ممکن است بسیاری از استفاده کنندگان این تبلت آن را قبول داشته باشند و آن هم راحتی کار و استفاده آسان از iPad 2 در مقایسه با تبلت های رقیب است. در ادامه این ویدیو 30 ثانیه ای را مشاهده خواهید کرد.

اپل در این آگهی تبلیغاتی تمرکز خود را بر راحتی کار با iPad 2 گذاشته است و آن را با اهمیت تر از مشخصات سخت افزاری نشان داده است. اپل باور دارد که: "تکنولوژی به تنهایی کافی نیست، سریعتر، باریکتر و سبک تر بودن، قابلیت های خوبی هستند ولی زمانی که فناوری راه را باز کند، همه چیز لذت بخش و حتی سحرآمیز خواهد شد. "

به نظر می رسد اپل در این راه موفق بوده است چون تبلت های رقیب iPad 2 مانند Galaxy Tab یا Motorola Xoom با مشخصات سخت افزاری بهتر، هرگز به اندازه iPad 2 فروش نداشته اند و برای خریدشان چنین صف های تشکیل نشده است.

اگرچه وضوح تصویر نمایشگر iPad 2 پایین تر از Xoom است و پردازنده اصلی آن نیز به نظر ضعیف تر می رسد ولی از نظر GPU یا قدرت گرافیکی از Xoom قوی تر است، مقایسه کامل را در مقاله "مقایسه و بررسی قدرت گرافیکی تبلت های iPad و Xoom" بخوانید.

منبع: PC World

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده