برنامه Paint It عکس‌های موجود در آیپد شما را شگفت انگیز می‌کند

دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
با این برنامه می‌تواند عکس‌های موجود در آیپد را به اشکال و تصاویر بسیار زیبایی تبدیل کند.
تبلیغات

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر iPad خریده اید، حتماً دستگاه خود را JailBreak کنید تا بتوانید از تعداد بی شمار برنامه‌های رایگان روی دستگاه خود لذت ببرید. این بار قصد داریم برنامه ای به شما معرفی کنیم که می‌تواند عکس‌های موجود در iPad شما را به اشکال و تصاویر بسیار زیبایی تبدیل کند.

پیش از آغاز مقاله باید بگوییم این App روی iPhone و iPod قابل استفاده نیست و تنها مخصوص کاربران iPad است. ضمنا شما باید iPad خود را Jailbreak کرده باشید تا بتوانید این برنامه Crack شده را روی آن نصب کنید.

اگر تاکنون اقدام به Jailbreak دستگاه Apple خود نکردید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید:

روش JailBreak کردن دستگاه‌های Apple

بعد از Jailbreak و دانلود App، کافی است دو بار روی App کلیک کنید تا برنامه توسط iTunes باز شود و سپس iPad را با PC خود Sync کنید. در صورتی که با این روش نتوانستید App خود را روی iPad نصب کنید می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

آموزش نصب برنامه‌های Crack شده روی دستگاه Apple

با Paint It چه کارهایی می‌توان انجام داد

Paint It در واقع یک App برای مشاهده و تغییر عکس‌های شما است. این برنامه قادر است عکس‌ها را به نحوی تغییر دهد که گویی عکس شما با آبرنگ کشیده شده است.

همچنین شما می‌توانید عکس‌های خود را به صورت کلاسیک، نقاشی روی کاغذ یا رنگ روغن تبدیل کنید ویا theme مدرنی برای عکس خود انتخاب کنید.

شما می‌توانید ضمن کار کردن با برنامه به موسیقی هم گوش دهید، عکس‌های ویرایش شده خود را save کنید و آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده نحوه کار این App می‌توانید Video زیر را نیز مشاهده کنید.

حجم Paint It حدود 12 مگابایت است و برای iPad ورژن 3.2 به بعد قابل استفاده است. در صورتی که iPad خود را Jailbreak نکنید برای خرید این برنامه باید 0.99$ دلار هزینه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات