مشخصات فنی و قیمت نسل جدید کنسول بازی Wii فاش شد

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
یک منبع مطلع از نسل جدید کنسول بازی Wii، اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری و قیمت این کنسول در اختیار وب سایت IGN قرار داده است. نسل جدید کنسول Wii با نام رمز: Project Cafe قادر خواهد بود بازی ها را با وضوح تصویر 1080p Full HD نمایش دهد و کنترلر آن نیز دارای صفحه لمسی است.
تبلیغات

قیمت Wii 2 براساس هزینه های تمام شده تولید حدود 350 تا 400 دلار خواهد بود و در ماه اکتبر سال 2011 آماده عرضه خواهد شد. البته نینتندو ممکن است عرضه عمومی این کنسول را تا اوایل سال 2012 به تاخیر بیاندازد تا موجودی این محصول به اندازه کافی پر شود.

کنسول جدید Nintendo Wii مجهز به معماری گرافیک GPU AMD R700 خواهد بود. بسیاری معتقد بودند که Wii 2 از نسل جدید پردازنده های AMD Fusion استفاده خواهد کرد. GPU ای ام دی بکار رفته در Wii 2 قادر به اجرای بازی ها با وضوح تصویر 1080p است. پردازنده اصلی آن نیز همانند XBOX 360 از نوع سه هسته ای IBM PowerPC خواهد بود. Wii 2 ممکن است از بازی های سه بعدی نیز پشتیبانی کند.

این منبع همچنین اعلام کرده که دسته کنترلر کنسول بازی Wii 2 دارای یک صفحه لمسی است. هنوز اطلاعاتی در مورد کنترلر حرکتی این کنسول منتشر نشده است.

البته نیتندو هیچ کدام از اطلاعات فاش شده را تایید و یا رد نکرده است. انتظار می رود نسل جدید کنسول بازی Nintendo در نمایشگاه E3 که در ماه ژوئن برگزار می شود، به نمایش عموم در آید.

منبع: IGN

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات