Mac برای شما مناسب تر است یا PC

شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
شما می توانید از هر سیستمی که بیشتر مورد پسندتان هست استفاده کنید ولی با پاسخ دادن به سئوالات زیر، می توانید متوجه شوید که Mac برای شما مناسب تر است یا PC و شما بیشتر به کدام دسته تعلق دارید. این سئوالات فقط مربوط به PC شما نبوده و با توجه به غذا خوردن، روحیات و سن و سال شما می تواند پیشنهاد مناسب را به شما بدهد.
تبلیغات

سئوالاتی که مشاهده می کنید از گروه بزرگی از افراد پرسیده شده و نتایج درج شده نیز از این پرسش ها حاصل شده است. گروه تحقیق کننده پاسخ 700،000 عضو را در کنار هم قرار داده و با توجه به اطلاعات بدست آمده، می توان گفت که کاربر های مختلف بیشتر از کدام محصول رضایت خواهند داشت.

پس اگر با توجه به این پاسخ ها، خود را نزدیک به محصولی می بینید که از آن استفاده نمی کنید می توانید از این به بعد، استفاده از محصول دیگر را نیز امتحان کنید.

کابران Mac معمولا جوان تر از طرفداران PC هستند

بر اساس آمار، کاربران Mac در رنج سنی 18 تا 34 سال قرار دارند. این در حالی است که رنج سنی کاربران PC بین 35 تا 49 سال است. البته توجه کنید که کاربران هر دو دسته در تمام سنین هستند ولی این سئوال در واقع به این شکل طراحی شده است: " با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در هر دو سیستم، شما بیشتر خود را به کدام دسته نزدیک تر می بینید"

کاربران Mac می توانند خود را سریعتر با تکنولوژی همگام سازند

بسیاری از ما به تجربه کردن و یادگرفتن تکنولوژی های جدید علاقه نداریم. یادگیری یک سیستم عامل جدید به همراه ویژگی های جدید مربوط به آن کار ساده ای نیست و تنها با علاقه به یادگیری و تکنولوژی میسر است. ممکن است شما هیچ وقت از Reminder گوشی خود استفاده نکرده باشید و به جای آن، دفترچه یادداشت "لیست کارهایتان" را ترجیح می دهید. بنابراین اگر شما جزو دسته ای هستید که خود را دائما با تکنولوژی همگام می سازید، سیستم Mac برای شما ساخته شده است. تجربه استفاده از آنها را از دست ندهید.

کاربران Mac بیشتر از کاربران PC ترجیح می دهند گیاه خوار باشند

حتی این سئوال هم در آمارگیری ها بی تاثیر نبوده است. اگر پاسخ شما نسبت به این گزینه هم مثبت است مشخصا شما بیشتر به Mac علاقه مند خواهید شد تا PC

علاقه به نوع فیلم و شکل زندگی در کاربران Mac و PC متفاوت است

شاید با مطالعه این قسمت شگفت زده شوید ولی باید گفت: کاربران Mac بیشتر به فیلم های بالیوودی و هندی علاقه دارند در حالیکه کاربران PC بیشتر به فیلم های Hollywood علاقه نشان می دهند. این در حالی است که کاربران Mac بیشتر به نوع زندگی مدرن علاقه نشان می دهند و کاربران PC زندگی های سنتی تر را می پسندند.

کاربران Mac طرفدار شلوار های جین نیستند

طبق آمار طرفدران Mac معمولا شلوار هایی به غیر از جین می پوشند این درحالی است که اکثر کاربران PC علاقه شدیدی به جین دارند. ظاهرا آقای Steve Jobs در این آمار حضور نداشتند، چون ایشان مسن هستند و معمولا هم جین می پوشند. ظاهرا به فیلم های Hollywoodهم علاقه دارند. آیا این معنی خاصی می دهد!

شما Mac هستید یا PC

با توجه به پرسش های بالا و تمایلات شخصیتان تصور می کنید به کدام دسته تعلق دارید و باید از کدام سیستم استفاده کنید؟ شاید این سئوال ها به هم مربوط باشند و کاربران جوان تری که به فیلم های هندی علاقه دارند حتما به تکنولوژی روز علاقه مندند. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: iSmashPhone

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات