مرسدس بنز A-Class، راننده اش را زخمی می کند- مدل مفهومی

شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز قرار است تا چند سال آینده یکی از ماشین های فوق العاده زیبای خود را به بازار جهانی عرضه کند. این ماشین که فعلا به صورت مفهومی طراحی شده در نمایشگاه اتوموبیل بین المللی نیویورک به نمایش گذاشته شده است. جالب است بدانید مرسدس بنز در طراحی این ماشین خطاهای بسیار زیادی داشته که در ادامه به بررسی خطرناک ترین آن می پردازیم.
تبلیغات

اگر مرسدس بنز A-Class مفهومی به مرحله تولید برسد مسلما یکی از جذاب ترین ماشین های مرسدس بنز خواهد بود. جالب است بدانید در نمایشگاه New York International Auto Show دائما صحبت از ایرادات ماشین بنز بوده است. زیرا مرسدس بنز معمولا در طراحی های خود خطای بزرگی ندارد. ولی این بار ایرادات این ماشین، به حدی است که ممکن است منجر به مرگ راننده و مسافر شود.

mercedes-benz-a-class-concept10

بسیاری از خطاهای ریزو کوچک مرسدس بنز در این نمایشگاه عنوان شد تا اینکه نوبت به قسمت جلوی ماشین رسید. قسمت جلوی ماشین مرسدس بنز کلاس A پر از میخ هایی از جنس نقره است.

mercedes-benz-a-class-concept11

با بررسی های بسیار مشخص شده که ممکن است این میخ ها هنگام تصادف ماشین از روبرو به داخل ماشین بریزند و راننده و مسافران را زخمی کنند. بنابراین طراحی این قسمت ماشین که یکی از زیباترین بخش های طراحی این اتوموبیل است، تغییر خواهد کرد.

mercedes-benz-a-class-concept5

تصاویری که مشاهده کردید، نمایی کلی از اتوموبیلی است که در آینده به بازار عرضه می شود، البته مدل نهایی با مدل فعلی کمی متفاوت خواهد بود.

mercedes-benz-a-class-concept8

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات