سونی اریکسون اولین تلفن واکمن با سیستم عامل اندروید را معرفی کرد

جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
سونی اریکسون اولین تلفن از سری محبوب واکمن را که مجهز به سیستم عامل اندروید است، معرفی کرد. این تلفن که W8 نام‌گذاری شده، طراحی مشابه XPERIA X8 دارد و تنها لوگوی WALKMAN روی آن اضافه شده است. W8 در رنگ‌های مختلف فانتزی، با سیستم عامل اندروید 2.1 و صفحه لمسی عرضه می‌شود.
تبلیغات

Sony Ericsson W8 دارای صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی از نوع خازنی است وضوح تصویر آن 320 در 480 پیکسل است و علاوه براین دارای یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی و جک هدفون 3.5 میلی متری است. پردازنده بکار رفته در این W8 تک هسته‌ای و با فرکانس 600 مگاهرتز است. حافظه RAM داخلی آن نیز 168MB است.

W8 با سیستم عامل Android 2.1 عرضه می‌شود در حال حاضر اکثر تلفن های همراه بازار مجهز به نسخه 2.3 یا 2.2 اندروید هستند انتخاب سیستم عامل قدیمی در این گوشی یکی از نکات منفی آن به شمار می‌رود. البته این اولین گوشی سری واکمن است که با سیستم عامل اندروید گوگل ارائه می‌شود و ممکن است در آینده تلفن های دیگر این سری مجهز به نسخه های جدیدتر اندروید شوند.

ازآنجاکه W8 در سری Walkman قرار دارد به همراه آن یک هدفون با کیفیت استریو مدل MH410 نیز ارائه می‌شود.

Sony Ericsson W8 در نیمه دوم سال 2011 وارد بازار کشورهای چین، هند، مالزی، فیلیپین، اندولزی، سنگاپور، تایوان، تایلند و ویتنام خواهد شد. W8 در رنگ‌های مختلف فانتری: قرمز متالیک، پرتقالی وآبی نیلی موجود خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات