دوربین فیلم برداری Toshiba مدل BW10 ،ضد آب با قیمت 150$ دلار

پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً در تابستان آینده شاهد دوربین‌های فیلم‌برداری و عکاسی دیجیتالی زیادی خواهیم بود. امروز هم توشیبا اعلام کرد جدیدترین دوربین فیلم‌برداری دیجیتال ضد آب خود را با نام Camilo BW10 در تابستان عرضه خواهد کرد. در ادامه مشخصات کامل تر و قیمت این دوربین را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

شاید گاهی اوقات از زمان عرضه محصولات بعضی از برند ها تعجب کنیم. به‌طور مثال در میان انبوهی از دوربین‌های سه بعدی علت عرضه یک دوربین ضد آب چیست؟

Toshiba این بار دوربین‌های فیلم‌برداری دیجیتال ضد آب خود را با قیمت نازل 150$ به بازار عرضه می‌کند. این برند اعلام کرده دوربین‌ها در تابستان 2011 موجود خواهند بود. مسلما بسیاری از ما با شنیدن کلمه تابستان به یاد شنا، مسافرت یا ورزش های آبی خواهیم افتاد. بسیار بهتر خواهد بود که شما بتوانید لحظه های مفرح خود را در این اوقات ثبت کنید. بنابراین یک Camcorder ضد آب در این مواقع بسیار مفید خواهد بود. مخصوصا اگر Full HD هم باشد.

این Camcorder در رنگ‌های زرد و نقره ای، در سایز جیبی و با پوشش لاستیکی خاصی عرضه می‌شود که می‌توانید با اطمینان آن را با خود به اعماق آب برده و فیلم‌های Full HD یا 1080P تهیه کنید. این دوربین می‌تواند در عمق 2 متری زیر آب عکس‌های 5MP مگاپیکسلی بگیرد.

از دیگر مشخصات این دوربین قابلیت Zoom دیجیتال 10X به همراه 2 صفحه‌نمایش است. وزن Camileo BW10 تنها 100 گرم بوده و دارای پورت های HDMI ،USB و همچنین فلش LED است.

تنها نکته منفی که در مورد این دوربین وجود دارد عمر باتری 70 دقیقه ای آن است. بنابراین نباید به فکر ضبط فیلم‌های طولانی با این دوربین را کنید.

برای مشاهده مشخصات کاملتر و مقایسه سایر محصولات این برند می‌توانید به سایت توشیبا قسمت Camcorder مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات