تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک طی یک سال آینده به بازار خواهد آمد

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
از آنجایی که فناوری سه بعدی هنوز کاملا پخته نشده و دیسک های حاوی تصاویر سه بعدی نیز، هنوز به صورت عمده در بازار موجود نیستند. بنابراین خرید تلویزویون های سه بعدی فعلا به صرفه نیست. چراکه ممکن است به زودی تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک به بازار عرضه شوند و دستگاه های قدیمی تر دچار افت قیمت شوند. همچنانکه توشیبا اعلام کرده طی 12 ماه آینده تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک بالای 40 اینچ را به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این تلویزیون ها مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بسیاری از کاربران طرفدار تکنولوژی هستند و ترجیح می دهند به محض ورود کالا های جدید به بازار، دستگاه های الکترونیکی خود را آپدیت کنند. ولی گاهی اوقات با کمی صبر و تامل می توانید کالای جدیدتر را بدون اینکه هزینه ای برای خرید مدل های قبلی پرداخت کنید، داشته باشید. به طور مثال، تلویزیون های سه بعدی فعلی اولین سری از تلویزیون هایی هستند که از فناوری سه بعدی پشتیبانی می کنند. مسلما این تلویزیون ها ایراداتی خواهند داشت همانطور که اکنون کاربران تلویزیون های سه بعدی در مورد Crosstalk تصاویر، سردرد های ناشی از مشاهده تلویزیون سه بعدی در مدت زمان طولانی و همچنین پرش تصویر در حالت تبدیل دو بعدی به سه بعدی، شکایاتی می کنند. بنابراین معمولا خرید سری اول کالاهایی که دارای فناوری جدیدی هستند، خیلی به صرفه نیست و باید مطمئن باشید که به زودی همین کالا با اصلاحات جدید و به صورت کامل تر عرضه می گردد.

ما این بار خبر هایی از نمایشگاه توشیبا در رم برای شما داریم. توشیبا در این نمایشگاه محصولات جدید و جذابی نمایش داد و اعلام کرد تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک را که در سایز های بالای 40 اینچ خواهند بود، طی 12 ماه آینده عرضه خواهد کرد. مسلما رقیبان این برند هم بی کار نخواهند نشست و به زودی محصولات جدید خود را عرضه خواهند کرد.

تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک توشیبا

با اینکه فناوری سه بعدی در سال 2010 مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفت ولی تلویزیون های سه بعدی به دلیل اینکه نیاز به عینک داشتند و قیمت زیادی برای خرید آنها باید صرف می شد، خیلی خریداری نشده و مورد استقبال قرار نگرفتند.

ولی توشیبا امید دارد بتواند با خلق تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک در سایز بالا، آمار خرید تلویزیون های سه بعدی را متحول کند. ما پیشتر هم در مورد اینکه توشیبا قصد دارد تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک خود را به بازار عرضه کند، صحبت کرده بودیم. ولی نکته جذاب این خبر اینجاست که توشیبا قول داده این تلویزویون ها را تا 12 ماه آینده، به بازار عرضه کند و این بدین معناست که ما شاید قادر باشیم تا پیش از پایان 2011 تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک توشیبا را خریداری کرده و تصاویر آن را برای شما بررسی کنیم.

توشیبا پیشتر تلویزیون های 20 اینچی سه بعدی بی نیاز از عینک خود را در ژاپن با قیمت 2500$ دلار عرضه کرد. ولی با وجود قیمت بالا و سایز های پایین مورد استقبال قرار نگرفت.

با توجه به این خبر، به شما توصیه می کنیم برای خرید تلویزوین سه بعدی خود عجله نکنید و تا عرضه این تلویزوین ها صبر کنید.

منبع: FlatPanelsHD

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات