چه کسانی باید iPad2 بخرند و چه کسانی باید از آن بگذرند

یک‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
بسیاری از افراد جذب تبلیغات iPad 2 شده و تصمیم به خرید این محصول دارند. ولی آیا خرید این محصول برای شما به صرفه است یا بهتر است iPad قدیمی خود را حفظ کنید؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد که چه افرادی به iPad2 نیاز دارند و چه افرادی بهتر است از خیر این محصول بگذرند؟
تبلیغات

هیچ کس در دنیای تجارت تکنولوژی نمی تواند بهتر از Apple کاربران را قانع کند که آنها به محصول زیبا و جدید این کمپانی نیاز دارند. ولی چه کسی واقعا باید iPad2 بخرد؟

آیا شما تاکنون با وجود نیاز به تبلت، همچنان منتظر عرضه شدن iPad2 بودید؟

افرادی که تا کنون به iPad نیاز داشتند، ولی در خرید خود عجله نکردند و محصولات رقیبان این برند را نیز خریداری نکردند، اکنون می توانند جایزه صبر خود را دریافت کرده و iPad2 بخرند.

آیا شما به Video Call علاقه مندید؟

اگر شما تا کنون iPad تهیه کردید و این وسیله یکی از ابزار پرکاربرد شماست که در کارهای روزانه خود از آن استفاده می کنید، یک دلیل خوب برای آپدیت شدن به iPad2 برای شما وجود دارد و آن هم تماس ویدئویی یا Video Calling است. یکی از مواردی که بسیاری از کاربران iPad از آن شکایت می کردند، نداشتن قابلیت Video Call بود.

در واقع یکی از اهداف Apple از ساخت iPad2 ، اضافه کردن قابلیت Video Call به محصول جدیدش بود. شاید تصور کنید، دوربین جلوی iPad2 خیلی خوب نیست. ولی از آنجایی که این دوربین برای تماس ویدئویی و تنها نمایش صورت شما از نزدیک است، می توان گفت کیفیت کاملا مناسبی دارد.

آیا شما به ساخت Multimedia موبایل علاقه دارید؟

پردازنده این مدل نسبت به سری قبل بهبود یافته و گرافیک آن نیز مشخصا ارتقا یافته است. در واقع این وسیله می تواند نقش یک Multimdia Creator موبایل را برای شما داشته باشد و اگر کار شما در این زمینه است، یا به ساخت این Multimedia ها علاقه دارید، خرید iPad 2 را به شما توصیه می کنیم.

اگر تمایل دارید در مورد قدرت گرافیکی iPad2 بیشتر بدانید، حتما این مقاله را مطالعه کنید: مقایسه و بررسی قدرت گرافیکی تبلت های iPad و Xoom

آیا شما هنوز طرفدار iPad1.0 هستید؟

اگر شما قرار نیست با iPad خود کارهای پیچیده ای انجام دهید و آن را برای مصرف معمول یا علاقه خود خریداری کرده اید، بهتر است پول خود را صرف خرید iPad2 نکنید و به محصول قبلی بسنده کنید. در واقع iPad1.0 هنوز هم یک محصول فوق العاده برای شماست. بهتر است این بار محصول خود را Update نکنید و منتظر iPad3 باشید. شاید این محصول جذابیت های بیشتری برای شما داشته باشد.

آیا شما بیشتر از تبلت خود برای خواندن کتاب ها و مجلات محبوب خود استفاده می کنید؟

اگر شما قصد دارید از iPad خود به عنوان یک E-Reader استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم یک Amazon Kindle تهیه کنید. ولی اگر قصد دارید حتما از یک تبلت به عنوان کتاب الکترونیکی استفاده کنید، نیازی نیست سراغ iPad2 بروید و مطمئن باشید iPad1.0 پاسخ گوی همه نیاز های شماست.

برای مشاهده مشکلاتی که در iPad2 وجود دارد، این لینکرا مطالعه کنید: با برخی از مشکلات جدی iPad2 آشنا شوید

شما ترجیح می دهید کدام یک از این محصولات را خریداری کنید؟ آیا پول بیشتری هزینه می کنید و محصول جدیدتر را خریداری می کنید یا مقداری از پول خود را نگه می دارید و با توجه به نیاز هایتان iPad1.0 را تهیه می کنید؟ نظر و انتخاب خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

منبع: TechRepublic

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات