All-in-one PC زیبای برند Acer مدل Z5761

یک‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
تبلت Iconia برند Acer تنها محصول جدید این شرکت نیست، ایسر به تازگی کامپیتور All-in-One خود را با نام Aspire Z5761 و با طراحی بسیار زیبا عرضه کرده است. این کامپیتور دارای پردازنده نسل جدید اینتل و گرافیک انویدیا است. در ادامه مشخصات کامل تر این All-in-one PC را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

وقتی صحبت از طراحی All-In-One باشد، Z5761 یکی از برترین های بازار است. این All-In-One یک خط نورانی آبی رنگ در بالای Speaker خود دارد.

AIO_Z5_02

زمانی که از Keyboard این مدل استفاده نمی کنید می توانید آن را در قیمت پایین All-in-one قرار دهید تا جلوی دست شما نباشد.

پردازنده این مدل Intel 2nd-Generaton است. زمان پاسخ گویی صفحه نمایش Z5761 حدود 5 میلی ثانیه بوده و بر اساس انتخاب مدل، می تواند Blu-ray Disk Drive هم داشته باشد. این All-in-one همچنین Multi-card Reader و TV Tuner برای دریافت امواج دیجیتال تلویزیون، Gigabit Ethernet ، Bluetooth 2.1 ، میکروفون و وب کم داخلی، 1.5 ترابایت HDD و بیش از 8GB گیگابایت حافظه DDR3 و هشت پورت USB دارد.

AIO_Z5_05

این All-in-one تا چند روز دیگر با قسمت 799 یورو یا 1157$ دلار وارد انگلیس می شود. این قیمت برای این مشخصات و طراحی مناسب به نظر می رسد.

این All-in-one صفحه نمایش 23 اینچی 16:9 با رزولوشن Full HD دارد. شما برای خرید این مدل می توانید بر اساس نیاز خود بین مدل هایی که CPU های Core i7 یا Core i5 دارند ، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر اساس CPU ها یکی از سه GPU انویدیا GeForce GT420، GT435M و یا GT440 را انتخاب کنید.

AIO_Z5_03

هنوز مشخصات کاملتری از این All-In-One ارائه نشده است. ولی به محض دریافت مشخصات کاملتر و اطلاع از زمان ورود این کالا به بازار کشور، اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: Hothardware

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات