تولد یک سالگی ویندوز 7 موبایل با آمار و ارقام باورنکردنی

جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سیستم عامل Windows Phone 7 برای اولین بار یک سال پیش و در کنقرانس MIX10 معرفی شد. حال پس از گذشت یک سال از انتشار ویندوز 7 موبایل که قرار بود با سیستم عامل اندروید گوگل و iOs اپل رقابت کند، مایکروسافت آمار و ارقامی در رابطه با این سیستم عامل منتشر کرده که فراتر از انتظار است.
تبلیغات

مایکروسافت همزمان با انتشار سیستم عامل WP7، نرم افزارهای مختلفی را بصورت مجانی و تحت این سیستم عامل معرفی کرد و اعلام کرد این نرم افزارها برای همیشه رایگان باقی خواهند ماند. در تولد یک سالگی این سیستم عامل، Brandon Watson مدیر اجرایی Windows Phone 7 آمار و ارقامی در رابطه با آن اعلام کرده است:

  • ابزارهای مرتبط با ویندوز 7 موبایل شامل Windows Phone Developer Tools و Expression Blend 4 برای Windows Phone بیش از 1.5 میلیون باردانلود شده اند.
  • بیش از 36,000 طراح و برنامه نویس ثبت نام شده در AppHub سیستم عامل Windows Phone 7 عضو هستند.
  • هر هفته حدود 1,200 طراح و برنامه نویس جدید برای ساخت و تولید نرم افزارهای تحت سیستم عامل WP7 ثبت نام می کنند.
  • در حال حاضر حدود 11,500 عنوان نرم افزار در فروشگاه مارکتپلیس Windows Phone 7 وجود دارد که از این میان 4,000 عنوان رایگان است. این تعداد شامل تصاویر، قالبت ها و غیره نمی شود و فقط شامل نرم افزار و بازی های مبتنی بر این سیستم عامل است.
  • کاربران WP7، میانگین در هر ماه حدود 12 نرم افزار دانلود می کنند.

او همچنین اعلام کرده که سال گذشته را صرف ساخت اعتبار و پشتیبانی برای Windows Phone کردیم. ما می دانیم که سیستم عامل متفاوتی خلق کرده ایم و نیاز داریم طراحان و برنامه نویسان را برای خلق موقعیت های جدید جذب کنیم. ما در حال گسترش فضا برای برنامه سازان هستیم تا نرم افزارهای جذاب خلق کنند و با ایجاد موقعیت ها و قابلیت های جدید و بیشتر، مشتری و بازار وسیع تری بدست آوریم.

منبع: Windows Team Blog

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات