پورت HDMI و USB برای iPad، iPhone4 و iPod Touch نسل جدید

دوشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم از طرفداران iPad هستید و یا پیشتر آن را خریداری کرده اید، مطمئنا به فکر اتصال USB ، دوربین یا SD Card خود به این تبلت افتاده اید. برای این منظور می توانید یک بسته با نام Camera Kit را از فروشگاه های محصولات Apple تهیه کنید. این Camera Kit که شامل دو Dock برای فراهم آوردن پورت های نام برده شده است حدودا 80 هزار تومان برای شما هزینه دارد. ولی Hanwha راه حل بهتری برای شما دارد.
تبلیغات

شما می توانید ویدئو های موجود در iPad، iPhone4 و iPod touch نسل چهار خود را به راحتی توسط آداپتور تلویزیون Apple که پورت HDMI را برای iPad فراهم می کند، مشاهده کنید. ولی آیا روشی که Apple ارائه کرده تنها و بهترین راه حل ممکن برای داشتن پورت HDMI است؟

متاسفانه محصولات Apple در ایران با قیمت بسیار بالایی نسبت به ارزش واقعی آنها ارائه می شود. به طور مثال شما برای یک Kit کوچک که تنها مربوط به اتصال حافظه های External به iPad است باید هزینه زیادی کنید. به همین دلیل برند های متفرقه سعی می کنند این محصولات جانبی را با قیمت نازلتر عرضه کنند تا طرفداران Apple بتوانند Gadget ها را با قمیت مناسبی خریداری کنند.

این بار هم Hanwha یک داک جدید ارائه کرده که دو پورت HDMI و USB را هم زمان با هزینه 73$ به شما عرضه می کند. البته Apple هم داک مخصوص HDMI را با قیمت 39$ دلار عرضه کرده بود. در واقع 34$ هزینه اضافه برای کانکتور USB ، آیا به نظر شما این هزینه ها برای داشتن پورت USB و HDMI به صرفه است؟

اگر قصد تهیه محصول Hanwha را دارید باید به دنبال دوستی در ژاپن باشید تا این محصول را برای شما تهیه و ارسال کند.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات