48 درصد مشتریان Best Buy باور دارند که سه بعدی بسیار گران است

سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه ورود Nintendo 3DS به بریتانیا، سایت Best Buy، آمار نظرسنجی خود که در رابطه با فناوری سه بعدی انجام شده را منتشر کرده است، در این نظرسنجی که حدود 2,000 نفر در آن شرکت کرده اند، 48 درصد معتقدند که فناوری سه بعدی بسیار گران است. این درحالی است که 70 درصد فناوری سه بعدی را تجربه کرده و از آن لذت برده اند.
تبلیغات

Rob Wilikins مدیر قسمت صوتی و تصویر و سرگرمی Best Buy در بریتانیا گفت: "فناوری های مدرن و پیشرفته می توانند زندگی را راحت تر، لذت بخش تر و پربارتر کنند. ما می خواهیم به مشتریان خود نشان دهیم که هرکسی می تواند از فناوری برای کاملتر کردن زندگی و دیجیتالی کردن آن بهره برند."

Best Buy سعی دارد قیمت گران فناوری های سه بعدی را توجیه کند و مشتریان خود را مجاب به انتخاب محصولات مجهز به این فناوری کند، سخن گوی Best Buy در این زمینه گفته است: "با توجه به محبوبیت فیلم های سه بعدی سینمایی مانند آواتار، مردم ممکن است به این باور برسند که برای تجربه سه بعدی، می بایست چند هزار دلار هزینه کنند. ما با دقت تمام محصولات سرگرمی خود را بررسی می کنیم و در واقع معتقدیم که تلویزیون های HDTV سه بعدی قیمت تقریبا یکسانی با تلویزیون های HDTV دو بعدی دارند و به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم تلویزیون سه بعدی انتخاب کنند تا فناوری جدید را تجربه کنند."

نظر شما چیست؟ اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید آیا حاضر هستید حدود 30 درصد بیشتر هزینه کنید تا تلویزیون سه بعدی خریداری کنید؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Tech Radar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات