با نسخه 8 میلیون دلاری iPad2 آشنا شوید

سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
استودیو منحصربفرد Stuart Hughes در لیورپول یک بار دیگر شگفتی ساز شد. طراحان این استدیو کار خود را برروی گجتی که آن را "خاص ترین گجت دنیا" نام گذاری کرده اند، به اتمام رسانده اند: نسخه طلایی تاریخی iPad2. اگر تصور می کنید در بدنه iPad2 الماس و طلای 24 عیار استفاده شده است، در اشتباه اید. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با جزئیات این نسخه گران قیمت از iPad2 آشنا شوید.
تبلیغات

قاب جلوی این شاهکار طراحی از جنس سنگ قدیمی 75 میلیون ساله Ammolite ساخته شده است. Ammolite نایاب ترین سنگ جواهر روی کره زمین است. همچنین برای افزایش میزان خاص بودن این نسخه از iPad2، از استخوان 65 میلیون ساله نوعی از دایناسورهای گوشتخوار (T-Rex) به صورت خرد شده استفاده شده است.

طراحی این گجت با یک قطعه الماس 8.5 عیار بی عیب که با 12 الماس دیگر میناکاری شده، تکمیل شده است.

نشان سیب گاز زده شده اپل در iPad2 Gold History با الماس 12.5 عیار و 53 تکه سنگ جواهر درخشان ساخته شده است.

iPad-2-Gold-History-Edition-rear

نسخه های مختلف تبلت iPad 2 با طراحی و ساخت خود اپل از 477 تا 800 دلار قیمت گذاری شده اند. ولی قیمت نسخه iPad 2 Gold History Edition که توسط Stuart Hughles طراحی و زینت داده شده است، 5 میلیون پوند انگلیس یا حدود 8 میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

تنها دو دستگاه از این نسخه از iPad2 تولید شده است. حال باید منتظر بمانیم تا جنگ شیخ های عرب برای بدست آوردن این دو دستگاه iPad2 را مشاهده کنیم.

منبع: Device Mag

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات