معرفی نسخه 4GB گوشی Galaxy SL سامسونگ در هند

یک‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ بدون هیچ سروصدای نسخه 4GB تلفن محبوب Galaxy S را در وب سایت کشور هند معرفی کرده است.
تبلیغات

گوشی Galaxy SL نام‌گذاری شده برخلاف تبلت Galaxy Tab 10.1 یا تلفن هوشمند Galaxy SII که با تبلیغات گسترده و هیاهوی بسیار معرفی شدند، کاملاً بدون سروصدا وارد بازار هند شده است به دلیل ورود کالاهای الکترونیکی از هند به کشورمان در ادامه تفاوت های بین Galaxy S با Galaxy SL را معرفی کرده ایم تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید.

Galaxy SL تفاوت های چندانی از نظر سخت‌افزاری با Galaxy S ندارد تنها حافظه داخلی آن از 8GB به 4GB کاهش یافته است اما هنوز اسلات microSD در آن وجود دارد و از حافظه خارجی تا حجم 32GB پشتیبانی می‌کند.

اما حجم حافظه داخلی تنها تفاوت بین Galaxy S با Galaxy SL نیست و بزرگ‌ترین تفاوت این دو تلفن هوشمند در صفحه‌نمایش آنهاست. در Galaxy SL دیگر از صفحه‌نمایش Super AMOLED روش و شفاف سامسونگ خبری نیست و در عضو از صفحه‌نمایش 4 اینچی Super Clear LCD استفاده شده است.

مشخصات دیگر این گوشی کاملاً شبیه به Galaxy S است، پردازنده 1GHz Cortex A8، دوربین 5 مگاپیکسلی، 3G، GRS، Wireless Lan و سیستم عامل Android 2.2 Froyo از مهم‌ترین مشخصه های Galaxy S و SL است مشخصات دقیق گوشی های سامسونگ را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.

قیمت Galaxy SL در هند حدود 420 دلار است و ممکن است به‌زودی وارد بازار کشور شود. توجه داشته باشید که نمایشگر، گران‌ترین قطعه هر تلفن هوشمند است و کیفیت تصویر نمایشگرهای AMOLED که در تلفن های پرفروش دنیا همچون iPhone 4 و Galaxy S یا Nexus S بکاررفته اند بسیار بالاتر از نمایشگرهای معمولی یا Super Clear است. انتخاب با شما است ولی اگر بدنبال کیفیت تصویر هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم Galaxy S را انتخاب کنید.

منبع: GSM Arena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات