درایور کارت گرافیک خود را بروزرسانی کنید تا مرورگرتان به‌خوبی کار کند

شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
گوگل و موزیلا به کاربران مرورگرهای کروم و فایرفاکس اعلام کرده‌اند برای استفاده بهینه‌تر، درایور کارت گرافیک خود را به‌روز کنند.
تبلیغات

امروزه مرورگرهای مدرن وب از ویژگی‌های پردازندهای کارت‌ گرافیک (GPU) استفاده می‌کنند بنا براین با بروز رسانی درایور کارت گرافیک خود می‌توانید ازاین فناوری نهایت استفاده را ببرد.

موزیلا نیز مانند گوگل اعلام کرده که به‌روزرسانی درایور کارت گرافیک مانع از بروز بسیاری از مشکلات و بسته شدن ناگهانی مرورگر Firefox 4 می‌شود. فایرفاکس 4 به‌طور قابل ملاحظه ای از شتاب‌دهنده های گرافیکی و WebGL استفاده می‌کند.

موزیلا همچنین اعلام کرده که بسیاری از مشکلات گزارش شده در نسخه های آزمایشی Firefox 4 مربوط به مشکلات درایورهای کارت‌های گرافیکی بوده است که با بروز رسانی درایور کارت گرافیک، حل می‌شوند.

به‌روزرسانی درایور کارت گرافیک علاوه بر رفع مشکلات مرورگر وب، همواره برخی از مشکلات در بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی را نیز رفع می‌کند و بازده کارت گرافیک را نیز افزایش می‌دهد.

شما هم اگر به‌تازگی درایور کارت گرافیک خود را بروز رسانی نکرده اید می‌توانید آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود را ازطریق آدرس های زیر دانلود و نصب کنید تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید:

دانلود آخرین نسخه درایور کارت‌های گرافیک NVidia (این آدرس بدلیل تحریم های نرم‌افزاری برای کاربران ایرانی مسدود است اگر به آدرس فوق نمی‌توانید دسترسی داشته باشید می‌توانید از این آدرس ها استفاده کنید.

منبع: Toms Hardware

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات