با جاروبرقی روباتیک سامسونگ خانه خود را تحت نظر بگیرید

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES امسال جاروبرقی های روباتیک خود را معرفی کردند این جارو برقی ها بدون نیاز به کنترل و هدایت انسان خانه را جارو می‌کنند. اما سامسونگ به‌تازگی اطلاعات جالبی در مورد جاروبرقی خودکار و روباتیک Tango View VC-FL87W خود اعلام کرده است این جاروبرقی دارای وب کم داخلی است و قادر است ویدئو زنده را به تبلت یا تلفن همراه شما ارسال کند.
تبلیغات

اگر می‌خواهید بدانید وقتی در خانه حضور ندارید در خانه چه می‌گذرد می‌توانید از جاروبرقی روباتیک سامسونگ کمک بگیرید این جارو برقی علاوه بر تمیز کردن خانه، قادر است ویدیوی زنده از خانه شما گرفته و برای شما ارسال کند. Tango Viewعلاوه بر وب کم یک میکروفن داخلی نیز دارد که امکان ارسال صدا را نیز بصورت بی‌سیم فراهم می‌کند. این جارو برقی کم سر وصدا که تنها 48dB صدا ایجاد می‌کند برای تمیز کردن دارای حالت های مختلفی است، وضعیت تمیز کردن در سطوح صاف و لبه دار از جمله حالت های تعریف شده برای این جاروبرقی است.

samsung_tango_view_vacuum_robot_2

قیمت این جاروبرقی چند برابر جاروبرقی های امروزی است سامسونگ قصد دارد این جاروبرقی را با قیمت حدود 700$ به فروش برساند. البته با جاروبرقی های امروزی نمی‌توانید وقتی خانه نیستند به جاروبرقی دستور دهید خانه را برایتان جارو کند یا ویدیوی زنده از منزل خود را در تلفن همراه ببینید.

منبع: Slash Gears

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات