آپدیت جدید Windows Phone 7 به زودی عرضه می شود

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اولین آپدیت برای ویندوز فون 7  مدتی پیش ارائه شد اما اولین آپدیت کاملتر-همراه با copy و paste- این ماه ارائه میشود.البته این آپدیت احتمالا به آن سرعتی که فکر می کنیم نخواهد بود.خوشبختانه مایکروسافت از اشتباهات آپدیت اول درس گرفته و آپدیت جدید قرار است انعطاف پذیر تر از سری قبل باشد.
تبلیغات

آپدیت اول به این دلیل عرضه شد که مراحل آپدیت را برای نسخه جدید راحت تر کند، این آپدیت برای صاحبان گوشی های سامسونگ خوش آیند نبود و مشکلاتی به همراه داشت ولی این مشکلات، تقریبا حل شده است و گوشی های ویندوز فون 7 آماده دریافت آپدیت هستند، البته باور کردن اینکه آپدیت جدید هم مشکلی نداشته باشد کمی دشوار است.

ما در مورد قابلیت copy و paste که اخیرا به WP7 اضافه شده، صحبت می کنیم و نحوه استفاده از این قابلیت را در ویدئویی که در ادامه قرار دادیم می توانید مشاهده کنید. امیدواریم این آپدیت باعث افزایش کارایی و سرعت برنامه های سیستم و بهبود بازار گوشی های WP7 باشد.

زمان ارائه رسمی آپدیت در  نیمه اول ماه  مارچ است ولی شایعات به این اشاره دارد که ممکن است این آپدیت در نیمه دوم ماه مارچ ارائه شود! در هر صورت زمانی که آپدیت به طور رسمی اعلام شود، گوشی شما به شما خواهد اعلام خواهد کردکه آیا تصمیم به آپدیت نرم افزار گوشی خود دارید یا  خیر.

مایکروسافت قول های زیادی برای ویندوز فون 7 داده است. به طور مثال اینترنت اکسپلورر 9 برای موبایل -نرم افزار توییتر- پردازش ابری برای فایل های آفیس و مولتی تسکینگ از جمله این امکانات هستند. این امکانات باید در سال 2011 عرضه شوند تا به رشد مایکروسافت قبل از آغاز جنگ سیستم عامل ها و فروش نوکیا با سیستم عامل ویندوز سرعت ببخشد.

منبع: windowsphone

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات