گوشی های اندروید 2.4 در ماه آپریل وارد بازار می شوند

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
بسیاری از ما هنوز منتظر اندروید 2.3 هستیم ولی به نظر می رسد اندروید 2.4 با نام مستعار Gingerbread 2 چند ماه دیگر روانه بازار می شود. ViewSonic به تازگی تایید کرده است که گوشی تلفن هوشمند ViewPad 4 با سیستم عامل اندروید 2.4 و در ماه آپریل نعرضه خواهد شد.
تبلیغات

برخلاف تصور همه که فکر می کردند نسخه 2.4 با نام Ice Cream منتشر خواهد شد ViewSonic اعلام کرده که این نسخه Gingerbread 2  نام گذاری شده است. ایده اصلی که در این نسخه اضافه شده است اجرای نرم افزارهای سیستم عامل Honeycomb در این نسخه است.

در حقیقت نسخه 2.4 مشکل اصلی 2.3 را مرتفع کرده است مشکلی که گوشی Nexus S با اندروید 2.3 نیز دارد و آن عدم اجرای نرم افزارهای ساخته شده برای ابزارهای دو هسته ای برروی وسیله تک هسته ای است. یعنی Appهای که برای تلفن یا تبلت های دو هسته ای ساخته شده اند برروی وسایل تک هسته ای اندروید 2.3 اجرا نمی شوند. به همین دلیل است که Android 2.4 را همان Gingerbread که نام مستعار Android 2.3 است، نام گذاری کرده اند.

براساس گفته های Poket-Lint که این موضوع را بیان کرده است نسخه 3.1 اندروید، Ice Cream  نام گذاری خواهد شد اما زمانی برای انتشار آن اعلام نشده است. به هر حال کاربران اندروید می توانند برخی از امکانات Honeycomb را در اندروید 2.4 البته در ماه آپریل تجربه کنند.

منبع: Toms Guide

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات